48 תשובות
שואל השאלה:
למה אינסטה
למה אינסטה
אנונימי
שתוכלו להמשיך לדבר
אנונימי
עומד\יושב לידה ומתחיל לפתח שיחה ואז אומר לה שהיא מוצאת חן בעינייך ואם אפשר אינסטגרם
אם היא ברחוב היא כנראה צריכה להגיע לאיפשהו
אנונימי
תשיר לה שיר , תירקדו אורה , תעשו קרב מבטים
שואל השאלה:
לא עדיף לבקש מספר טלפון?
לא עדיף לבקש מספר טלפון?
הכי פשוט ואיך שכולם עושים,"היי מה קורה? תתן לה לענות ואז תגיד לה אני הסתכלי עלייך מהצד ואני חושב שאת נראת טוב ובא לי להכיר,אפשר את המספר?"
שואל השאלה:
כדאי לשאול אותה בת כמה היא?
כדאי לשאול אותה בת כמה היא?
כן,
אה וכן מספר טלפון הרבה יותר טוב לדעתי
אה וכן מספר טלפון הרבה יותר טוב לדעתי
שום אינסטה, גם ישר לעניין ותזמין אותה לבילוי.
אני לא יודעת מה עם שאר הבנות , אבל אני הייתי רוצה נגיד שיתחילו איתי נגיד בהיי את מצאת חן בעיני /את נראית לי נחמדה ואני אמח להכיר ואז לבקש את המספר טלפון או האינסטגרם או משהו, וגם אני חושבת שזה נחמד לפעמים להתחיל עם מישהי עם משפט כזה חמוד מצחיק כזה מקורי כאילו לא משהו חרוש ומשהו שעדיין ישמע רשמי ולא סתם שבאת להסתלבט
אנונימית
להגיד לה "היי את ממש חמודה והייתי מאוד שמח שנכיר, את רוצה להחליף אינסטגרם?"
שואל השאלה:
אני גם קצת ביישן ואני מפחד שיהיה שתיקה
אני גם קצת ביישן ואני מפחד שיהיה שתיקה
גם אני ביישנית ואני חושבת שאם מישהו ביישן היה מתחיל איתי באמת זה היה מחמיא לי כי זה היה גורם לי להרגיש טוב שהוא בחר להתחיל דווקא איתי ושהוא תפס אומץ , ובלי קשר שתדע שהביישנים הכי טובים (לפחות לדעתי)
אנונימית
ברגע שתאזור אומץ ותתחיל עם מישהי לפחות פעם אחת, ויזרום לך. אתה תרגיש הכי טוב בעולם
מה אני אגיד שאני הביישנית והפחדנית הכי גדולה שיש ולאחרונה התחלתי להיפתח ולעשות דברים שחשבתי שבחיים לא אעשה, ואפילו התחלתי עם מישהו
ולמרות שהלך טוב בסוף הבנתי שהבחור לא הכי בשבילי אז חתכתי
הכי חשוב לא לפחד מהתוצאה העיקר הדרך
מה אני אגיד שאני הביישנית והפחדנית הכי גדולה שיש ולאחרונה התחלתי להיפתח ולעשות דברים שחשבתי שבחיים לא אעשה, ואפילו התחלתי עם מישהו
ולמרות שהלך טוב בסוף הבנתי שהבחור לא הכי בשבילי אז חתכתי
הכי חשוב לא לפחד מהתוצאה העיקר הדרך
תשרוק לה, היא תצחק
אחרי כמה פעמים תפנה אלייה, תציע לה סיגריה(נאמנים: אם היא מעל 18).
אחרי כמה פעמים תפנה אלייה, תציע לה סיגריה(נאמנים: אם היא מעל 18).
אנונימי
שואל השאלה:
מה להגיד
מה להגיד
אנונימי
מה האינסטה שלך
אנונימי
לבוא ולדבר איתה
עידן ?
אנונימית
זה יכול להטריד והיא פשוט תברח..^
זה ממש בסדר שאתה מתבייש זה הגיוני לגמרי ואתה יכול לנסות פעם אחת נגיד להתחיל עם מישהי שנראית לך חמודה , אחת שאתה תרגיש בנוח להתחיל איתה ולא תפחד מהתגובה שלה
אנונימית
תבדוק אם אבא שלה גנן
תגידי זה כאב?
היא: מה כאב? כשנפלתי מגן עדן? (מגלגלת עיניים)
אם היא ענתה ככה,
אתה: לא, הניתוח אף שהשתבש
היא: מה כאב? כשנפלתי מגן עדן? (מגלגלת עיניים)
אם היא ענתה ככה,
אתה: לא, הניתוח אף שהשתבש
תלך לסרטונים של איך לפתותותה בתמימות
להחמיא לה על איך שהיא התלבשה
אל תשאל על אינסטגרם, מישהו שאל אותי פעם על אינסטגרם ואמר לי את רוב הדברים שאומרים פה, אבל אין לי אינסטגרם, אז מסכן
אנונימית
אני נגיד הייתי רוצה שיבואו אליי ויגידו לי:
"היי תקשיבי את נראית לי ממש חמודה ומצאת חן בעיניי. יש מצב שאני מקבל את המספר שלך?"
"היי תקשיבי את נראית לי ממש חמודה ומצאת חן בעיניי. יש מצב שאני מקבל את המספר שלך?"
אנונימית
קודם כל בלי אינסטגרם, פי אלף הרבה יותר טוב שתשאל מספר טלפון. תגיד לה שהיא מוצאת חן בעינייך ותחמיא לה תוך כדי, תנסה כמה שיותר לפתח שיחה ולדבר איתה, ואז תבקש מספר טלפון :)
אנונימית
אבא שלך גנן שיצא לו פרח יפה כמוך
ואו נפלת מגן עדן?!?!
יש לי כספת הקוד לכספת הוא מסדר לשנינו את החיים והקוד לכספת המספר שלך
ואו נפלת מגן עדן?!?!
יש לי כספת הקוד לכספת הוא מסדר לשנינו את החיים והקוד לכספת המספר שלך
להגיד איזה משפט מצחיק כובש כזה
אתה הולך אליה אומר לה יש לי שאלה אליך ומתחיל שיחה
תגיד לה קורא לך היי טיי בייבי את לי כל העולם
"היי, התנשאי לי?"
דבר ראשון תחמיא לה זה מה שבנות אוהבות
בעיני אינסטגרם זה לא הדרך להתחיל עם משהיא ברחוב, עצם זה שהיו מתחילים איתי ברחוב כבר הייתי מפקפקת, הבן אדם לא מכיר אותי ומתחיל איתי כי אני באה לו טוב בעין
לבקש אינסטגרם זה לחזק את ההרגשה שפשוט "כיף לי לצפות בך" וזה לא מה שבחורה רוצה להרגיש, במיוחד אם היא בעניין של קשר רציני.
מספר טלפון זה "אני רוצה להכיר אותך" וזה הרבה יותר זורם.
לבקש אינסטגרם זה לחזק את ההרגשה שפשוט "כיף לי לצפות בך" וזה לא מה שבחורה רוצה להרגיש, במיוחד אם היא בעניין של קשר רציני.
מספר טלפון זה "אני רוצה להכיר אותך" וזה הרבה יותר זורם.
אינסטגרם
"תקשיבי אני מסתכל עלייך כבר כמה דקות ואת נראית לי ממש מתוקה, אם את רוצה להביא לי את המספר שלך אני אשמח "
לשאול מה שלומה ואיך קוראים לה
אולי לדפוק איזה משפט פתיחה
אחכ אפשר לקחת אינסטגרם וללכת לשלום
מניסיון זה מחרמן ברמות כשאתם פשוט תופסים תאומץ ומתחילים איתנו ברחוב אל תחששו קיצור
אולי לדפוק איזה משפט פתיחה
אחכ אפשר לקחת אינסטגרם וללכת לשלום
מניסיון זה מחרמן ברמות כשאתם פשוט תופסים תאומץ ומתחילים איתנו ברחוב אל תחששו קיצור
היי בובה למי את שייכת?
אם אתה רואה אותה מולך, דבר ראשון תוודא שהשיער שלך מסודר, אח''כ שלוף סיגרייה, שים בפה, תדליק עם גפרור והדבר הבא שאתה יודע, זה שיכול להיות שגם הדלקת אותה!! אתה במצב מעולה אז אתה דופק סמוחטה לצד ושואל אותה "שומעת, אין לי זמן למשחקים, מה המספר שלך?" מניסיון אתה כבר תהיה שלה, ושתדע אתה חוזר לבית עם מספר חדש באנשי הקשר, אחר כך בדוק איפה הסופר פארם הקרוב ביותר ותכין כסף לקונדומים וחומר סיכה, תהנו!
עדיף שלא סתם ככה להתחיל עם מישהח
אנונימית
דבר ראשון להחמיא לה על משהו בגד/כובע... ותגיד לה שלא יכלת להתעלם מזה והיית חייב להגיד לה שזה מדהים. תשאל איפה היא קנתה.. ותן לזה לזרום.. תשדר חיוך כל השיחה ובסוף השיחה תגיד לה שתשמח להכיר אותה ושהיא נראית לך חמודה ותבקש טלפון. אינסטגרם..
תגנוב לה את הארנק היא כבר תרדוף אחריך
אבאשלך גנן ? ;)
שמע, אם אתה רואה שיש זמן לזה, כאילו שאתה לא בסיטואציה נדחקת, אז דבר איתה תפתח שיחה על נושא מסוים בסוף תבקש מספר.
אם לא, תבוא אליה, תגיד לה, היי אפשר רגע מהזמן שלך? היא תאמר כן,
תגיד לה, שמעי את ממש יפה וממש מצאת חן בעיניי,
יש מצב לקבל את המספר ולדבר איתך מתישהו?
וזהו
אם לא, תבוא אליה, תגיד לה, היי אפשר רגע מהזמן שלך? היא תאמר כן,
תגיד לה, שמעי את ממש יפה וממש מצאת חן בעיניי,
יש מצב לקבל את המספר ולדבר איתך מתישהו?
וזהו
הי צוצה מה הולך
היי בובה באה לפה הרבה?