7 תשובות
תחתון
זה חד משמעית יותר סבל אבל משום מה זה הרבה יותר כיף לי מאשר עליון
זה חד משמעית יותר סבל אבל משום מה זה הרבה יותר כיף לי מאשר עליון
לדעתי פלג גוף עליון, אני פשוט אוהב את הסיפוק של להסתכל במראה אחרי חודש-חודשיים ולראות את ההתקדמות
פלג תחתון זה יותר כיף
עליון אני אוהבת יותר למרות שיותר קשה.
עליון
תחתון קצת יותר קשה מעליון
ואי נראלי תחתון
באותו הנושא: