התחברות
הרשמה
כשקמתי היה לי קשה לפתוח עין אחת, קרה לכם?
9 בפברואר 2023, 16:08
עיניים
שינה
לילה
פחד
חלומות
4 תשובות
כן למי לא
ש
שרופיי עליךך
מלא תמיד זה קורה
B
B.T.A
כן זאת בדרך כלל העין החלדה יותר
A
Ampiri
קורי שינה.
ש
ששליק
באותו הנושא:
גם אתם לא מבינים אנשים שקמים בבוקר וישר פותחים את הטלפון?? בחיים לא הבנתי את זה, למה לפתוח את היום ככה??
תקשיבו כשקמתי הסתכלתי על כיסא בחדר שלי ונשבעת שראיתי מישהי בחדר שלי יושבת על הכיסא!
לכל אלה שקמים לביהס מחר לילה טוב ולכל אלה שקמים לזום לילה חרא
גם אתם לא מבינים אנשים שקמים בבוקר וישר פותחים את הטלפון?? בחיים לא הבנתי את זה, למה לפתוח את היום ככה??
יצא לי כמו נקודה חומה במצח כשקמתי בבוקר
לילה טוב לכל אלה שקמים ב12 לביהס ולכל אלה שקמים מוקדם אני מרחמת עליכם
למה שקמתי מהשינה היה לי קשה לפתוח עין אחת
מאז שקמה מדינת ישראל עזבו אותה רק כ700 אלף בני אדם.מאז שקמה.
באמצע הלילה התחיל לגרד לי העין והרגשתיי את העין רטובה והיא כאבה ממש ושקמתי בבוקר הייה לי קשה לפתוח את העיין
למה שקמים ושותים מים ישר שקמים יש למים טעם דוחה ?
אתמול ראיתי בבית זבוב התעלמתי מימנו כשקמתי ראיתי 4 זבובים הוצאתי אותם ( בפירוט )