79 תשובות
אני מכור
לבדוק בקבוצה של הכיתה אם ביטלו שעתיים ראשונות.
שואל השאלה:
טוב זאת סיבה טובה, למרות שאני מעדיפה בחצי שעה הראשונה של הבוקר לפחות לעשות דברים אחרים בשביל עצמי ולא לראות מה אחרים כתבו.
בדרך כלל אני כותבת משהו ורק אחרי זה אני פותחת את הטלפון בודקת הודעות וכאלה, אבל לא ברגע הראשון שאני פוקחת עיניים. בדרך כלל יש הודעות מהמרצים שהן מאוד מלחיצות ובבוקר אני רוצה להתעורר ברגוע להקשיב למוזיקה ואחרי זה לדאוג מכל מה שאחרים אומרים.
טוב זאת סיבה טובה, למרות שאני מעדיפה בחצי שעה הראשונה של הבוקר לפחות לעשות דברים אחרים בשביל עצמי ולא לראות מה אחרים כתבו.
בדרך כלל אני כותבת משהו ורק אחרי זה אני פותחת את הטלפון בודקת הודעות וכאלה, אבל לא ברגע הראשון שאני פוקחת עיניים. בדרך כלל יש הודעות מהמרצים שהן מאוד מלחיצות ובבוקר אני רוצה להתעורר ברגוע להקשיב למוזיקה ואחרי זה לדאוג מכל מה שאחרים אומרים.
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני עושה את זה לפעמיםם
חוזרת לישון רק חמש דקות (שעות)
גם אני עושה את זה לפעמיםם
חוזרת לישון רק חמש דקות (שעות)
אנונימית
אין מה לעשות
הטלפון עכשיו זה חלק מהחיים של מלא אנשים
יש כאלה שמחכים לאיזה הודעות חשובות או משהו כזה. אולי פתאום ירשמו שלא צריך להגיע לעבודה וכו'..
או סירטונים
או כל מיני דברים שאנשים מחכים לראות
הטלפון עכשיו זה חלק מהחיים של מלא אנשים
יש כאלה שמחכים לאיזה הודעות חשובות או משהו כזה. אולי פתאום ירשמו שלא צריך להגיע לעבודה וכו'..
או סירטונים
או כל מיני דברים שאנשים מחכים לראות
אנונימית
אני יכולה להעיד על עצמי שזה מה שאני עושה, וזה לא טוב, אני צריכה להפסיק.
אבל כשקמים בבוקר לא רוצים ישר לקום מהמיטה אז נשארים במיטה ואז אין מה לעשות אז פותחים את הטלפון.
אבל כשקמים בבוקר לא רוצים ישר לקום מהמיטה אז נשארים במיטה ואז אין מה לעשות אז פותחים את הטלפון.
אנונימית
אני בודקת איפה אני משובצת בעבודה כזה
אנונימית
מה אכפת לך
שואל השאלה:
אני סתם שואלת כדי לדעת ואני דווקא חושבת שאפשר לקום בבוקר בלי להיכנס לטלפון, אפשר נגיד להתעורר שעה לפני שצריכים להתחיל להתארגן
ואז אחרי שעושים משהו אחר בודקים מה קורה ואם שינו דברים
אני סתם שואלת כדי לדעת ואני דווקא חושבת שאפשר לקום בבוקר בלי להיכנס לטלפון, אפשר נגיד להתעורר שעה לפני שצריכים להתחיל להתארגן
ואז אחרי שעושים משהו אחר בודקים מה קורה ואם שינו דברים
אנונימית
אני צריכה לכבות את השעון המעורר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה אסור להתעניין? כאילו לא הבנתי למה אתם תוקפים ככה
אבל מה אסור להתעניין? כאילו לא הבנתי למה אתם תוקפים ככה
אנונימית
אני צריכה להתעדכן בהודעות, אני בן אדם שהולך לישון יחסית מוקדם לשאר הילדים בכיתה שלי ותמיד אם יש הודעות או דברים כאלה מודיעים את זה כשאני ישנה. חוץ מזה, אני לא מצליחה ישר לקום מהמיטה אז האור של המסך מעורר אותי
אז מה לעשות? לומר מודה אני? אני בהחלט מעדיף להתחיל את היום מהר ולבדוק את ההודעות ששלחו כדי שאוכל להתייחס אליהם כמה שיותר מוקדם, אלא אם כן יש לי משהו יותר חשוב שאני רוצה לעשות קודם.
אני מתעוררת, הולכת לצחצח שיניים, מתחילה להתארגן ורק אחכ מדליקה את הווייפיי ובודקת מה השינויים במערכת כדי לארגן את התיק. גם לא לגמרי מבינה כי זה לא כיף ישר להסתכל בטלפון ותוקע את ההתארגנות, אבל אני לא אחכה חצי שעה רק בשביל להסתכל בטלפון חחח
איך שאת כותבת את זה נשמע מתנשא כאילו "אני מעדיפה בחצי שעה הראשונה של הבוקר לפחות לעשות דברים אחרים בשביל עצמי ולא לראות מה אחרים כתבו" בסדר אז תעשי את זה מה את רוצה יש כאלה שאוהבים לקרוא הודעות ששלחו להם או לבדוק מה חדש וזה לא בשביל אחרים
שתדעי שיש מחקרים שמראים שזה בגלל ההתמכרות היום יומית שלנו בטלפון, זה מפריש דופאמין וגורם לך לרצות את הטלפון
זה לא דבר טוב אבל בואי , כמעט כולם עושים את זה
זה לא דבר טוב אבל בואי , כמעט כולם עושים את זה
אנונימית
האמת שאני גם לא מבינה.. אני קמה עם עיניים עצומות ועד שאני מגיעה לעבודה לא פותחת אותן לגמרי חח
אני בעד לקום בדיוק בדקה שאני חייבת אז אין לי זמן בכלל לפתוח את הטלפון חוץ ממוביט
אני בעד לקום בדיוק בדקה שאני חייבת אז אין לי זמן בכלל לפתוח את הטלפון חוץ ממוביט
לי אין זמן בכלל לעשות משהו בבוקר אני קמה ובודקת את הקבוצות של הכיתה וזה כקי להיות מעודכנת אבל באמת שאין לי זמן נגיד לכתוב בבוקר יש לי חצי שעה להתארגן ולצאת לבית ספר
כשאני מתעורר אני עושה wordle ומשווה לחברים
כי אני מכורה ואוהבת את הטלפון, אני נהנית מזה ולא אכפת לי מה אחרים חושבים
אנונימית
עזבי את זה אני קמה והטלפון עליי
לפעמים חייבים לפתוח את היום ככה כדי לבדוק את הלוז, אם יש עדכונים חשובים... אני גם שונאת לפתוח את הטלפון על הבוקר אז אני רק עוברת על הווצאפ דקה ועוזבת אותו
ככה מה אכפת לך
אנונימית
זה כדי לבדוק מה השעה ואז פשוט ממשיכים להיות בו
שואל השאלה:
אני פותחת את הטלוויזיה כדי להקשיב לשירים
וכל מי שחשב שאני באה בגישה מתנשאת או תוקפת מצטערת שקיבלתם רושם כזה, אני לא התכוונתי לזה ככה
כמובן שאם יש משהו חשוב שצריך לבדוק בבוקר בטלפון זה סבבה ואם אתם ניהנים להיות בטלפון בבוקר אני לא שופטת אתכם על זה
אני לפחות בימים שבהם אני נמצאת בחופש מעדיפה לקום ולהקשיב לשירים או סתם לנגן בגיטרה ולעשות דברים שאני אוהבת ורק אחרי זה לראות מה אנשים אחרים רוצים ממני...
אני פותחת את הטלוויזיה כדי להקשיב לשירים
וכל מי שחשב שאני באה בגישה מתנשאת או תוקפת מצטערת שקיבלתם רושם כזה, אני לא התכוונתי לזה ככה
כמובן שאם יש משהו חשוב שצריך לבדוק בבוקר בטלפון זה סבבה ואם אתם ניהנים להיות בטלפון בבוקר אני לא שופטת אתכם על זה
אני לפחות בימים שבהם אני נמצאת בחופש מעדיפה לקום ולהקשיב לשירים או סתם לנגן בגיטרה ולעשות דברים שאני אוהבת ורק אחרי זה לראות מה אנשים אחרים רוצים ממני...
אנונימית
אני פותח וישר נכנס לפורן האב
אנונימי
כדי לדעת אם יש שינויי מערכת או מה קורה עם סטיפס
להתעדכן בכל מה שקורה בלילה כי פאקינג טיים זונס .-.
להתעדכן בכל מה שקורה בלילה כי פאקינג טיים זונס .-.
יש להם fomo , fear of missing out
אז מה אני אעשה ? אסתכל על התקרה? נו באמת
כי ככה אני בוחרת. אני מכבה את השעון המעורר, בודקת אם עדכנו אותי על משהו בעבודה, סתם אוהבת לצפות בדברים....
כי רוב החיים שלי בתוך הטלפון
כי ככה באלי
זה עוזר לי להתעורר
למי אכפת
לא, קודם אני פותח עיניים
אין לי משהו אחר לעשות
לא הבנתי איך זה מפריע לך או מה זה עניינך
כי אני חופשי ואין לי מה לעשות
חצי שעה בלי טלפון ואני מאחרת לבית ספר
אני פותחת בשביל לראות אם ביטלו לנו שעות במערכת ואז נתקעת בטלפון חצי שעה
כולם עושים את זה בשביל להישאר מעודכנים בייב
לראות מה חדש בעולם
ואם ביטלו עבודה היום
ואם ביטלו עבודה היום
שולחים לי הודעות אני רוצה כמה שיותר מהר לענות עליהם
לבדוק אם ביטלו משהו ואז אני חוזרת לישןן
שואל השאלה:
חח אני מסננת אנשים קבוע כאילו לא בדיוק מסננת אני פשוט בלי הטלפון רוב הזמן אז אני לא רואה ששולחים הודעות
חח אני מסננת אנשים קבוע כאילו לא בדיוק מסננת אני פשוט בלי הטלפון רוב הזמן אז אני לא רואה ששולחים הודעות
אנונימית
אני עושה את זה כל הזמן
אין מה לעשות, אנשים רוצים לראות אם העלו משהו חדש, סטורי. אנשים פשוט מכורים להתעדכן בכל הרשתות החברתיות
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שמזכיר לי שפעם הכנתי עבודה עם חברה וכל רגע היא ענתה להודעות בטלפון וזה היה די מעצבן כי מה הבעיה לשים את הטלפון בצד ולהתעלם מכל האנשים החופרים ולסיים עם העבודה המעצבנת וזהו? (זה הוציא גם אותי מריכוז)
האמת שמזכיר לי שפעם הכנתי עבודה עם חברה וכל רגע היא ענתה להודעות בטלפון וזה היה די מעצבן כי מה הבעיה לשים את הטלפון בצד ולהתעלם מכל האנשים החופרים ולסיים עם העבודה המעצבנת וזהו? (זה הוציא גם אותי מריכוז)
אנונימית
את נשמעת מהאנשים הבלתי נסבלים האלה שאומרים אני כל בוקר קם ב5, פותח את הבוקר עם קפה במרפסת,ואז רץ 10000 קילומטר וזה רק ביום חלש, אחכ חוזר הביתה מתקלח יורד עם הכלבה לסיבוב.
מאוד ספציפי אני יןדעת
מאוד ספציפי אני יןדעת
כי שולחים לי יותר הודעות מלביבי אין סיבה שלא אפתח ואענה להודעות שחשובות לי
חלאס להיות מהאנשים המציקים ששופטים את כולם כאילו מה הבעיה בזה
חלאס להיות מהאנשים המציקים ששופטים את כולם כאילו מה הבעיה בזה
למה לא
השעון מעורר ימשיך לצלצל לצערי
שואל השאלה:
חחח לא ממש אני קמה כל בוקר בשש וחצי כדי להספיק ללימודים (חוץ מהימים שבהם אני לא לומדת ואז אני קמה בעשר) ואני שונאת לרוץ, בטח שלא בחמש בבוקר
ובפעם המאה אף אחד לא שופט אתכם די להיות כאלה רגישים ולהתעצבן על שטויות
חחח לא ממש אני קמה כל בוקר בשש וחצי כדי להספיק ללימודים (חוץ מהימים שבהם אני לא לומדת ואז אני קמה בעשר) ואני שונאת לרוץ, בטח שלא בחמש בבוקר
ובפעם המאה אף אחד לא שופט אתכם די להיות כאלה רגישים ולהתעצבן על שטויות
אנונימית
ממכר אי אפשר זה כבר בא בטבעי
אני מתעורר בשש כל יום
אני גם לא הבנתי את זה.קודם מתאוששים אוכלים שותים נחים ואזרק
מה אכפת לך?
שואל השאלה:
כשאני מתעוררת מוקדם אני נהיית עייפה כל היום
^כבר עניתי על השאלה הזאת בתשובה למעלה^
ברור אוכל זה קודם להכל :)
כשאני מתעוררת מוקדם אני נהיית עייפה כל היום
^כבר עניתי על השאלה הזאת בתשובה למעלה^
ברור אוכל זה קודם להכל :)
אנונימית
כי אין לי מה לעשות
וואו אני הרגע קמתי והדבר הראשון שעשיתי היה להיכנס לסטיפס וראיתי תשאלה הזאת
. .
---
. .
---
מסתכלת כמה דק באינסטגרם/שומעת שירים ואז קמה, לי ספציפית זה עוזר ממש אחרי זה לקום.
כי אם אני לא אפתח את הטלפון אני פשוט ארדם בחזרה
לא, כי אני בעצמי כזאת
אני מדליקה את הטלפון ישר כדי לכבות את השעון המעורר
אני מדליקה את הטלפון ישר כדי לכבות את השעון המעורר
מה לעשות שהדבר הראשון שאני עושה אחרי שאני קם זה לכבות את השעון המעורר
עריכה: ^אוי איזה קטע כתבנו את זה באותו הזמן
עריכה: ^אוי איזה קטע כתבנו את זה באותו הזמן
כדי לבדוק מה השעה.. אם התבטל שיעור כלשהו.. אם יש הודעה חשובה.. לבטל את השעון..לבדוק עוד כמה זמן יש לי אוטובוס.. יש סיבות
אני ככה
אני גם לא , אני אומנם ישנה לידו אבל איך אפשר.
מכורה..
ואני בודקת אם היו הודעות חשובות שהודיעו בזמן שישנתי
ואני בודקת אם היו הודעות חשובות שהודיעו בזמן שישנתי
כי זה. מעיר
נע על בוקר מה שעושים זה הולכים מכינים קפה שמים בצד מניעים תפילין ושותים את הקפה תוך כדי
תלוי, אם אני קם ללימודים מוקדם אז הטלפון מעורר אותי ואם שבת/חופש אז קם ואוכל קודם
למה לצאת עליי אבל-
אנונימי
שואלת השאלה, את לא יכולה לדעת למה שלחו לחברה שלך כל כך הרבה הודעות. אולי היא הייתה צריכה להישאר זמינה בגלל משהו מסויים? וגם מה אכפת לך בעיקרון
שואל השאלה:
נו אני יודעת זה סתם היה דברים באינסטגרם ודי כבר לשאול מה אכפת לי וואו חפרתם
כל דבר עושים עניין
נו אני יודעת זה סתם היה דברים באינסטגרם ודי כבר לשאול מה אכפת לי וואו חפרתם
כל דבר עושים עניין
אנונימית
את זו שחופרת ועושה עניין
שואל השאלה:
מי עושה עניין? שאלתי שאלה- לא רוצים לענות אז אל תענו כבר לא מבינה את האתר הזה
מי עושה עניין? שאלתי שאלה- לא רוצים לענות אז אל תענו כבר לא מבינה את האתר הזה
אנונימית
כי האימון בוקר שלי באפליקציה בטלפון אני לא זוכרת אותו בעל פה