4 תשובות
לי זה קורה אם אני מצחצח שיניים ואז רק שותה..
ואם לא כנראה משהו בגוף כשקמים לך תדע.
כי אם לא מצחצחים שיניים נשאר הטעם של השינה
זה פשוט הטעם של הפה בגלל הלילה, מצחצחים שיניים לפני וזה בסדר.
זה שאני מצחצח ואז שותה ולהכל יש טעם של משחה