4 תשובות
אז תחפשי איזה גולש שילמד אותך פרטני ואז לכי לבד
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי ללמד את עצמי זה לא הכי מומלץ, סתם בזבוז זמן והוצאת אנרגיה סתם.
כיאילו זה גם יקח לי מלאא זמן וסתם יבאס
לפי מה שהבנתי ללמד את עצמי זה לא הכי מומלץ, סתם בזבוז זמן והוצאת אנרגיה סתם.
כיאילו זה גם יקח לי מלאא זמן וסתם יבאס
אנונימית
אם זה המצב פשוט תלמדי את עצמך (מהאינטרנט או מהאנשים האחרים שנמצאים שם) ותנסי עד שתצליחי
אני גולש באזור גם
באותו הנושא: