7 תשובות
כן,הדבר הכי מרגיע וכיף בחיים שלי.
זה לא פשוט ללמוד בהתחלה,צריך הרבה שיווי משקל וקורדינאציה
אם את הולכת לחוג גלישה אז הכל יהיה בסדר
זה לא פשוט ללמוד בהתחלה,צריך הרבה שיווי משקל וקורדינאציה
אם את הולכת לחוג גלישה אז הכל יהיה בסדר
זה נראה מאוד כיף אבל קשה ללמוד וצריך הרבה אימונים :)
זה כיף אבל מה שבטוח זה קשה רצח
צריך להתאמן המון אבל ברגע שאת תופסת את הגל זאת ההרגשה הכי טובה שיש
זה כיף ולי היה קשה בהתחלה
מאוד קשה
כן זה כיף
לא יודעת אם זה קשה זה תלוי
לא יודעת אם זה קשה זה תלוי
אנונימית
באותו הנושא: