4 תשובות
שואל השאלה:
נו בבקשה תכנסו
נו בבקשה תכנסו
אנונימית
אם את יודעת לשחות תגידי להם שאין להם ממה
לדאוג , זה עם מדריך מוסמך ויש עוד איתך בקבוצה את לא לבד.
לדאוג , זה עם מדריך מוסמך ויש עוד איתך בקבוצה את לא לבד.
קורס , קייטנה , מדריך מוסמך שילמד אותך לקרוא את הים לדעת מתי מסוכן לדעת מתי רחוק מתי יש סיכון ומתי לא ילמד אותך להשתלט על הגלשן ולדעת לגלוש כל השאר זה שטויות פשוט תסבירי להם את זה
כמובן שבשביל לגלוש את צריכה לדעת לשחות טוב אפשר לשאול בת כמה את?
באותו הנושא: