8 תשובות
הרבה
אבל זה ממש לא בריא
לך לדיאטנית אם אתה רוצה לרדת
מי שכתב שהוא יעלה
זה פיזית לא אפשרי
שואל השאלה:
^
זה אפשרי שאני ירד בשבוע במשקל אם אני אוכלת ארוחה ביום?
זה יעשה נזק חמור לגוף שלך
אולי תרדי טיפה
אבל את תהיה רעבה ואז כל המשקל יחזור לך או אפילו יותר
אל תעשי את זה לעצמך אני מתחננת ממך
זה אף פעם לא שווה את זה
*ארד
לא.
לאכול ארוחה ביום זה סבבה, אבל רק אם את מוסיפה עוד שתיים.
אגב חתיכת תפוח ומסטיק זאת לא ארוחה.
אנונימית
לדעתי תשמיני כי הגוף יתחיל להיות רעב ולהרגיש מורעב וישנה את חילוף החומרים. הכי טוב לאכול 2 ארוחות גדולות שמכילות סלט ענק, הרבה חלבונים כמו 2 ביצים לפחות מטוגנות בשמן זית, חזה עוף מס חתיכות גדולות, אפונה שעועית. הסלט השני יכול להיות סלט אחר ולא העגבניה מלפפון הרגילים אלא לדוגמא סלט עם שומר או דברים מעיניים אחרים. להוסיף טחינה גולמית. 10אגוזים או שקדים ליום מאד חשוב, ותפוח אחד.
את תרזי.