19 תשובות
תלוי מה אתה אוכל בארוחה הקטנה הזו
אל.
פשוט אל.
תאכלי בריא ותעשי ספורט
זו לא הדרך.
פשוט אל.
תאכלי בריא ותעשי ספורט
זו לא הדרך.
אמאלה למה שתאכלי ארוחה אחת קטנה. מניסיון , פשוט תאכלי שאת רעבה ובלי נשנושים לסתם , ככה רזיתי 6.5 קילו בחודש. בכל מקרה קשה מאוד לראות תוצאות גדולות בשבוע ואת סתם תתעללי בעצמך וזה לא שווה
את תרזי ותעלי הכל בחזרה
זה לא שווה את זה
תאכלי ארוחות מגוונות וספורט הרבה
זה לא שווה את זה
תאכלי ארוחות מגוונות וספורט הרבה
תנסי לרדת בשבוע קילו ... כל יום תתאמני ותאכלי שלוש ארוחות מסודרות
שואל השאלה:
^^^^^^סלט וחזה עוף
או סלט וסלמון
^^^^^^סלט וחזה עוף
או סלט וסלמון
אנונימית
ורזיתי 6.5 בחודש כשאני 1.75 ושקלתי לפני שרזיתי 62 ואחרי 55.5
סלט ולימון וחזה עוף
שואל השאלה:
מה אני יכולה לאכול בלי פחמימות ובלי טיגון?
מה אני יכולה לאכול בלי פחמימות ובלי טיגון?
אנונימית
חלבון
שואל השאלה:
אם מישהו יכול לרשום לי תפריט לשבוע/שלושה ימים בלי פחמימה ובלי טיגון זה יהיה ממש נחמד מצדכם
אם מישהו יכול לרשום לי תפריט לשבוע/שלושה ימים בלי פחמימה ובלי טיגון זה יהיה ממש נחמד מצדכם
אנונימית
בשביל ירידה במשקל את צריכה להיות בגירעון קלורי לאכול פחות ממה שאת שורפת וככה תרדי במשקל ותנסי להתמיד בזה
אנונימית
שואל השאלה:
הלכתי אבל היא נתנה לי תפריט עם פחמימות ואני מתכננת דיאטת כסאח כי אני שוקלת ממש הרבה, אני צריכה לרדת 45 קילו כדי להגיע למשקל נכון ועדיף שאצליח כמה שיוצר מהר
הלכתי אבל היא נתנה לי תפריט עם פחמימות ואני מתכננת דיאטת כסאח כי אני שוקלת ממש הרבה, אני צריכה לרדת 45 קילו כדי להגיע למשקל נכון ועדיף שאצליח כמה שיוצר מהר
אנונימית
בלי פחממות אי אפשר לשרוד את חייבת לאכול פחמימות פשוט בכנות מסויימת
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה אני רוצה לרדת במשקל ואני סתם יורדת ממש טיפה(200 גרם בשבוע)
אבל אני לא רוצה אני רוצה לרדת במשקל ואני סתם יורדת ממש טיפה(200 גרם בשבוע)
אנונימית
את צריכה להבין שבשביל להצליח לשמור על הגוף שלך בתהליך ולאפשר לו לשמור על המשקל שאת רוצה כשתגיעי אליו, את תצטרכי להזין אותו בפחמימות? במידה ואת תרעיבי את עצמך, או לא תאכלי דברים מזינים, את תעלי את הכל בחזרה אולי שבוע - שבועיים אחרי שתגיעי למשקל היעד שלך, אם תגיעי אליו בכלל.
ירידה במשקל זה תהליך ארוך, אם את רוצה לקצר אותו בקצת את ממש יכולה לעשות ספורט. אפילו לצאת להליכות יזרז את התהליך.
אל תחפשי לרדת מהר, תחפשי לרדת בריא ככה שאת תוכלי לשמור על המשקל.
ירידה במשקל זה תהליך ארוך, אם את רוצה לקצר אותו בקצת את ממש יכולה לעשות ספורט. אפילו לצאת להליכות יזרז את התהליך.
אל תחפשי לרדת מהר, תחפשי לרדת בריא ככה שאת תוכלי לשמור על המשקל.
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
ואם אני אעשה ספורט?
למה?
ואם אני אעשה ספורט?
אנונימית
בדיוק^
7 קילו אבל את אחרי יומיים תעלי הכל בחזרה
באותו הנושא: