התחברות
הרשמה
נכון זה לא כזה נורא שאני גדולה מחבר שלי בתשע חודשים?
זה לא כזה מפריע ובחיים גם לא דיברנו על זה
7 בפברואר 2023, 14:23
גיל
מערכת יחסים
2 תשובות
אין בזה בעיה לא כזה קריטי
1
143 ;)
לא לא נורא.
ג
גיטארסקסואלית
באותו הנושא:
אני גדולה ממנו בתשע חודשים לא כזה נורא נכון?
זה ממש נורא שאני רוצה להיות אם חד הורית כשאני אהיה גדולה ?
יש לי היקי די גדול מחבר שלי- עד כמה זה נורא ללכת עם היקי לבית ספר?
אמא שלי אמרה לי עכשיו שכנראה יהיה טילים בתשע זה נכון???
אני גדולה מחבר שלי בשנה וחצי זה נורא ממש?
זה נורא שאני רוצה להיות פוליטיקאית כשאני יהיה גדולה ובאמת לשנות את ישראל לטובה?
נכון שזה נורא שאמא שלי גדולה ממני ב-
זה נורא אם אאחר מחר ללשכה (צו ראשון) ולא אגיע בדיוק בתשע?
אני רוצה להיפרד מחבר שלי, ויש לי קושי נורא גדול בזה, איך עושים את זה?!
אמרתי לחברה שלי שאני יבוא לישון אצלה בתשע בלילה ואני בת ארבע עשרה ו
בתשע יש לי בייביסיטר פעם ראשונה ואני נורא בלחץ