6 תשובות
אין לך מה להיות בלחץ את לא צריכה לעשות יותר מידי
במיוחד אם הם ישנים, פשוט לשבת בבית ולדאוג שהכל בסדר זהו
מה הגילאים?
במיוחד אם הם ישנים, פשוט לשבת בבית ולדאוג שהכל בסדר זהו
מה הגילאים?
רגע מה גם אני היום עושה ביביסיטר וגם ל3 ילדים ובשעה 8 ורבע
שואל השאלה:
אחד תינוק והשניים ילדים בגילאי 6-3 אני חושבת
ועדיין הם יהיו בניין לידי אבל עדיין
אחד תינוק והשניים ילדים בגילאי 6-3 אני חושבת
ועדיין הם יהיו בניין לידי אבל עדיין
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית כן מוזר חח
אנונימית כן מוזר חח
אנונימית
אל תהיה בלחץ ואם הם יקומו אז תגידי להם היי תביאו לי כיף ותחזרו לישון
אל תהיי בלחץ זה שטויות באמת, תעברי את זה כמו גדולה ותחשבי על הכסף