6 תשובות
לא צריך להיות קושי ,אם רוצה לסיים עם זה אל תחכי ,תגידי לו "אני נורא אוהבת רותך בתור בן אדם אבל אני חושבת שכזוג רנחנו לא מתאימים" דברים כאלה
כנראה שאם את רוצה ולא יכולה אז אולי את לא באמת רוצה...
הדבר הכי חשוב- שזה יהיה פנים מול פנים
שואל השאלה:
תגובה שניה
אני כבר כמה חודשים רוצה להיפרד ממנו
כל פעם אני חיכיתי שאולי המצב ישתנה
אבל הוא רק נסגר אלי, לא משתף אותי בכלום, אני לא מעניינת אותו חוץ ממין ונמאס לי מגיע לי יותר טוב
זה שאני לא יכולה לא אומר שאני לא רוצה, תמיד היה לי קושי בזה וחיכיתי שיפרדו ממני אבל אני סתם סובלת ומבזבזת זמן..
אנונימית
תגידי לו כך "היי אהובי, לאחרונה החמין שלך הדרדר וכבר לא כיף לי איתך ואינני אוהבת אותך יותר, כפי שאמרתי מכיוון שהחמין לא טעים כל-כך אני אעדיף שנקח הפסקה..."
סטפבראדר זה לא מצחיק תפסיקו לנסות לצאת מצחיקים בזמן שבן אדם מתוסכל וצריך עזרה.