3 תשובות
סבל ושעמום, הדבר היחיד שנחמד הוא פיתוח אפליקציות
נחמד
מי שמשקיע מצליח

למדנו -
גאווה
html
וגאווה סקריפט

אם אתה לומד לבד הייתי בוחר בפייתון
זה ממש טוב אם זה מעניין אותך, אם לא אתה תשתעמם למוות