3 תשובות
סבל ושעמום, הדבר היחיד שנחמד הוא פיתוח אפליקציות
נחמד
מי שמשקיע מצליח
למדנו -
גאווה
html
וגאווה סקריפט
אם אתה לומד לבד הייתי בוחר בפייתון
מי שמשקיע מצליח
למדנו -
גאווה
html
וגאווה סקריפט
אם אתה לומד לבד הייתי בוחר בפייתון
זה ממש טוב אם זה מעניין אותך, אם לא אתה תשתעמם למוות
באותו הנושא: