14 תשובות
מה יש
שואל השאלה:
אני רוצה לשתף אותכם במשהו שיושב לי על הלב כבר חצי שנה.
אני איבדתי את החבר הכי טוב שהיה לי מלפני 3 שנים אני היתי החברה הכי טובה שלו, בעיקבות תאונת דרכים ואף אחד לא מבין את הכאב שלי בתקופה האחרונה הוא חסר לי מאוד, אהבתי אותו כל כך. אני לא מדברת עם אף בן כרגע. אני חסומה ריגשית..
גם גיליתי אחרי שלוש שנים שהוא ניפטר שהוא אהב אותי כל הזמן הזה גם כשהיתה לו חברה, וזה גמר עלי נפשית. אני בדיכאון בקושי יש לי תאבון התחלתי לקחת ציפרלקס כדי שירגיע אותי ושיעזור לי להתמודד..
זה ממש קשה לי ואף אחד לא מבין אני משתפת חברה בזה והיא אומרת לי "איי איי" כאילו קצת מזלזלת. ואני בתקופה מאוד קשה..
אני בתקופה מאוד לא פשוטה ואף אחד לא מבין אותי
אני רוצה לשתף אותכם במשהו שיושב לי על הלב כבר חצי שנה.
אני איבדתי את החבר הכי טוב שהיה לי מלפני 3 שנים אני היתי החברה הכי טובה שלו, בעיקבות תאונת דרכים ואף אחד לא מבין את הכאב שלי בתקופה האחרונה הוא חסר לי מאוד, אהבתי אותו כל כך. אני לא מדברת עם אף בן כרגע. אני חסומה ריגשית..
גם גיליתי אחרי שלוש שנים שהוא ניפטר שהוא אהב אותי כל הזמן הזה גם כשהיתה לו חברה, וזה גמר עלי נפשית. אני בדיכאון בקושי יש לי תאבון התחלתי לקחת ציפרלקס כדי שירגיע אותי ושיעזור לי להתמודד..
זה ממש קשה לי ואף אחד לא מבין אני משתפת חברה בזה והיא אומרת לי "איי איי" כאילו קצת מזלזלת. ואני בתקופה מאוד קשה..
אני בתקופה מאוד לא פשוטה ואף אחד לא מבין אותי
תשתף בכיף מה קרה?
וועליה תשלחי הודעה לא נותן חי כי אין לי מספיק פרחים אחותי
שואל השאלה:
מה לעשות?
מה לעשות?
מצטערת לשמוע, זכרונו לברכה. אבל אני מאמינה שגם הוא היה רוצה שתמשיכי הלאה ותרגישי טוב בחיים שלך.
אולי טיפול פסיכולוגי יעזור לך?
אולי טיפול פסיכולוגי יעזור לך?
תשלחי לי הודעה
היי אני ממש מבין אותך וזה בסדר להרגיש ככה רק תחשבי מה עושה לך טוב ומה יעזור לך בצורה טובה ואני תמיד כאן אם את צריכה לפרוק
שואל השאלה:
הוא חסר לי נורא.. הוא חשב עלי תמיד גם כשהיתה לו חברה וקשה לי להתמודד.. זה לא פשוט לי
הוא חסר לי נורא.. הוא חשב עלי תמיד גם כשהיתה לו חברה וקשה לי להתמודד.. זה לא פשוט לי
היי אהובה, אני מבינה את הכאב שלך
זה לא פשוט לעבור את זה ואני יודעת שזה קשה.
הייתם החברים הכי טובים ואני יודעת שאתם נהגתם לבלות ביחד, לצחוק ביחד, להנות ביחד ועכשיו הוא איננו, מוות זה לא פשוט לאף אחד, ההתמודדות היא קשה ולא נעימה בכלל.
אני מבינה את הכאב שלך, באמת.
אני יודעת שאת עדיין לא התגברת עליו ולכן אני מציעה לך לפנות לטיפול, טיפול יכול לעזור לך להשתחרר, יהיה לך מישהו שיכול להקשיב, לעזור ולתמוך.
זה לא פשוט לעבור את זה ואני יודעת שזה קשה.
הייתם החברים הכי טובים ואני יודעת שאתם נהגתם לבלות ביחד, לצחוק ביחד, להנות ביחד ועכשיו הוא איננו, מוות זה לא פשוט לאף אחד, ההתמודדות היא קשה ולא נעימה בכלל.
אני מבינה את הכאב שלך, באמת.
אני יודעת שאת עדיין לא התגברת עליו ולכן אני מציעה לך לפנות לטיפול, טיפול יכול לעזור לך להשתחרר, יהיה לך מישהו שיכול להקשיב, לעזור ולתמוך.
שואל השאלה:
יש לי מישהי אבל היא לא ממש מבינה את הסיטואציה.. היא חושבת שזה היה סתם אחד..
יש לי מישהי אבל היא לא ממש מבינה את הסיטואציה.. היא חושבת שזה היה סתם אחד..
אני מתכוונת לפסיכולוג/ית
קוראים לך אלה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא..
לא..
באותו הנושא: