7 תשובות
טוב שלא שאלת למה יש לה אוזניים גדולות כלכך

אתה לא מכירים כיפה אדומה יא חסרי ילדות
זה הזכיר לי מאוד את החפירות של כיפה אדומה
אנונימי
כתבת את זה ממש יפה, לא יודעת להסביר, אני רוצה להאמין שהתפיסת עולם שלי היא ככה אבל לא, לצערי לא.
אני פשוט חושבת שהכל זה מזל וביש מזל ואין משמעות לכלום
שואל השאלה:
אנונימי,
אנחנו יודעים ומכירים את כיפה אדומה
אבל אין לזה שום קשר כרגע ..
אנונימית
אני חושב שהנקודת התסכלות של אמא שלך היא מדהימה לגמרי
לא יודע אם אני מסכים עם הכל ומרגיש אותו דבר
אבל בהחלט זה נקודת מבט יפהפייה אמיתית ופשוט ואוו
לא.
זה בסדר להגיד את זה לילדה בת 5.
כן ולדעתי זאת גם תפיסה נכונה בסוף לכל דבר יש סיבה