7 תשובות
אני תרמתי את השיער בכיתה ב וממה שאני זוכרת אמא שלי פשוט מצאה מספרה שאפשר לתרום שם וזה פשוט כזה כמו תספורת רגילה רק שאוספים את השיער לצמה
יש באתר הזה את כל הפרטים
קישורים מצורפים:
את הולכת למספרה בודקת ששם תורמים שיער
הם עושים לך צמה בודקים אם את יכולה מבחינת אורך
אם כן הם קובעים לך תור אלא אם אפשר באותו זמן
גוזרים קצוות שרופים ואז משם לוקחים 30 סנטימטר וגוזרים
כדי לך לבקש מעטפה של זיכרון מנחם ולשלוח את בעצמך בדואר את הצמה
כי יש מספרות שמשאירות לעצמן או משהו
פעם אחת הספר שלח את שלי ופעם השניה אני שלחתי
ואז אחרי כמה זמן את מקבלת לדואר מכתב מזיכרון מנחם ותעודה
הם עושים לך צמה בודקים אם את יכולה מבחינת אורך
אם כן הם קובעים לך תור אלא אם אפשר באותו זמן
גוזרים קצוות שרופים ואז משם לוקחים 30 סנטימטר וגוזרים
כדי לך לבקש מעטפה של זיכרון מנחם ולשלוח את בעצמך בדואר את הצמה
כי יש מספרות שמשאירות לעצמן או משהו
פעם אחת הספר שלח את שלי ופעם השניה אני שלחתי
ואז אחרי כמה זמן את מקבלת לדואר מכתב מזיכרון מנחם ותעודה
את צריכה צמה 30 סמ על שיער יבש בלי כלום
זה דבר מדהים וכל הכבוד לך❤
זה דבר מדהים וכל הכבוד לך❤
אני חושבת שיש מספרות שאת יכולה לתרום אצלם , את צריכה להיות עם שיער יבש בלי מחליק ובלי כלום וזה צריך להיות צמה באורך 30 סמ
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
אני לא יודעת אז נעצתי
באותו הנושא: