7 תשובות
את יכולה אבל צריך לקחת בחשבון שזה יצרוך המון זמן וסבלנות כי רוסית זאת שפה קשה...
אני רוסיה ואני מדברת רוסית כמו ילד בן חמש ולכתוב אני יודעת לכתוב רק עם שגיאות כתיב...
בהצלחה
שפה קשה מאוד
דה
לא
אם כן בהצלחה זה קדה
כן אני גם הייתי לומדת אם היה לי סבלנות
למה לא
מה אכפת לך מה אנחנו חושבים אם את אוהבת.