12 תשובות
כי המורים שבחינוך מיוחד לא שובתים
כי עליהם יש אחראיות שהם כן ילמדו הם יותר צריכים את העזרה כי הם יותר מתקשים בגלל הקושי שלהם מבחינה יותר שכלית
כי יהיה להם יותר קשה להסתדר בבית.. אז המורים נכנעים.. "בכל זאת, הם אנשי חינוך..
שואל השאלה:
אבל אני בחינוך מיוחד ואין לי בעיות או משהו יש לי רק בעיות קשב וריכוז ואני בן אדם נורמאלי
אבל אני בחינוך מיוחד ואין לי בעיות או משהו יש לי רק בעיות קשב וריכוז ואני בן אדם נורמאלי
אנונימי
ליצן אחי
שמע זה חינוך מיוחד אין ככ יוצר מידי מה לעשות ככה הוחלט
שואל השאלה:
למה ליצן חח
למה ליצן חח
אנונימי
^אני יודעת שזה מבאס אבל תגיד תודה על זה שיש לך יותר ימי לימוד ויותר אפשרות להבין ולהצליח. תלמד טוב ותוציא תעודת בגרות טובה, זה ממש משפיע בקבלה לאוניברסיטה
אז אין לי מושג... אולי בכיתה שלך יש ילדים ברמה ממש של חינות מיוחד...
שואל השאלה:
כולם בבית ספר שלי זה קשב וריכוז בעיקר חוץ מאולי כמה בודדים שיש להם אוטיזם נראה לי
כולם בבית ספר שלי זה קשב וריכוז בעיקר חוץ מאולי כמה בודדים שיש להם אוטיזם נראה לי
אנונימי
אז בשבילם כולכם לומדים
לא ישאירו אותם בבית
באותו הנושא: