4 תשובות
אני לא מכירה את הבית ספר אבל אם זה בית ספר לבעיות קשב וריכוז גבוהות אז אני חושבת שזה לא נחשב חינוך מיוחד, חינוך מיוחד בעיקר הכוונה לילדים על הספקטרום
אנונימית
ממש לא חינוך מיוחד זה גם ילדים עם בעיות רגשיות וגם add/adhd
תשאל את ההורים שלך.
שואל השאלה:
אני לא גר עם ההורים
אנונימי