6 תשובות
אני מציעה לך להכיר חברים חדשים זה יעזור לך לשכוח
אני יודעת שעכשיו זה נראה שהכל רע ולא פייר אבל הכל לטובה ויעברו כמה ימים ואת תביני שזה קרה מסיבה אני יכולה להבטיח לך,אם תרצי לפרוק תמיד פה
קרה לי אותו דבר, כמו שעוברים פרידה מהאקס, אוכלים מלא גלידה, עושים בינג' על פרינדס ומתגברים, זה יעבור ואת תמצא/י חברות חדשות, אני כאן בפרטי אם צריך עזרה.
את צריכה לאהוב את עצמך יותר, את לא מעריכה את עצמך מספיק וזה למה את לא רוצה להתגבר כשאת תביני איזה חברות באמת מגיע לך (ממש לא כאלו שעוזבות באמצע החיים) יהיה לך יותר קל לוותר על אנשים מהסוג הזה
וגם כנראה כי זה נורא טרי לך ופתאומי
תאהבי את עצמך מספיק כדי לדעת מה מגיע לך
תאהבי את עצמך מספיק כדי לתת גם לעצמך מרחק ממנה כדי שחברות יותר טובות יוכלו להכנס
הייתה לי פעם חברה מלא שנים והיא כמובן נטשה אותי באיזה זמן ורדפתי אחריה סוג של כי לא הבנתי מה מגיע לי ושככה חברות לא מתנהגות ונורא אהבתי אותה כיום לא אכפת לי ממנה ויש לי חברה שלא עזבה ככה באמצע החיים גם כשלא היה הכי קל ואני הרבה יותר שמחה איתה אל תדאגי את תתגברי עליה בהתחלה יש געגועים וזה נורמלי אבל צריך גם לעשות תהליך מחשבתי לדעת מה מגיע לך וגם תהליך פיזי את עוד תכירי חברות טובות את עדיין לא פגשת את כל האנשים שצריכים להיות בחיים שלך ואת לא יודעת כמה נפלא העתיד יכול להיות ובמי תתקלי איזה אנשים ששווים את זה
בהצלחה! (: מאחלת לך חברות טובות יותר
וגם כנראה כי זה נורא טרי לך ופתאומי
תאהבי את עצמך מספיק כדי לדעת מה מגיע לך
תאהבי את עצמך מספיק כדי לתת גם לעצמך מרחק ממנה כדי שחברות יותר טובות יוכלו להכנס
הייתה לי פעם חברה מלא שנים והיא כמובן נטשה אותי באיזה זמן ורדפתי אחריה סוג של כי לא הבנתי מה מגיע לי ושככה חברות לא מתנהגות ונורא אהבתי אותה כיום לא אכפת לי ממנה ויש לי חברה שלא עזבה ככה באמצע החיים גם כשלא היה הכי קל ואני הרבה יותר שמחה איתה אל תדאגי את תתגברי עליה בהתחלה יש געגועים וזה נורמלי אבל צריך גם לעשות תהליך מחשבתי לדעת מה מגיע לך וגם תהליך פיזי את עוד תכירי חברות טובות את עדיין לא פגשת את כל האנשים שצריכים להיות בחיים שלך ואת לא יודעת כמה נפלא העתיד יכול להיות ובמי תתקלי איזה אנשים ששווים את זה
בהצלחה! (: מאחלת לך חברות טובות יותר
יעבור עם הזמן
שואל השאלה:
^^ את מלכה פשוט צודה רבה
^^ את מלכה פשוט צודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: