4 תשובות
הקטע עם היום הולדת זה בולשיט חברות הכי טובות לא חייבות לעשות הכל ביחד כשגדלים במיוחד מבינים את זה כי כל אחת חוקרת דברים לכיוון שלה והשנייה לא מעוניינת לפעמים להיות חלק מהדברים החדשים וזה בסדר לגמרי ואז עושים גם דברים בנפרד

לגבי הערה זה בולשיט לכל אחד יוצא פה ושם הערות קורה מתנצלים הכל טוב

הסיבות לא מצדיקות את ניתוק הקשר אבל יכול להיות שאלה לא הסיבות האמיתיות לניתוק הקשר וקשר קרוב וחשוב לא מסיימים בהודעה לא משנה כמה היא ארוכה
שואל השאלה:
אוקיי אפרט בשבילך
בפעם הראשונה זרקתי לה הערה שחשבה שמתנשאת.. אבל בסהכ הייתה אי הבנה. שכמובן שהסברתי לה אותה אחרי שאמרה שהפריע לה
הסיפור מאוד משעמם אז לא אפרט אבל זה בעיקרון.
בפעם השנייה קבענו ללכת ליום הולדת שרציתי ללכת אבל היא לא.. אז לא הלכתי גם אני
גל הייתי מאוד עייפה כי חזרתי מאמריקה ,
בסוף חברה טובה אמרה לי שהיא מתכוונת ללכת והלכתי מבלי לעדכן. מה שהיה שגוי מבחינתי ומבחינתה וכמובן שהץנצלתי.
הזמן בין האירועים בערך חודש
אנונימית
היא לא תנתק איתך קשר סתם, נראה שאת באמת לא מודעת להתנהגות שלך ואת פוגעת באנשים סביבך. במקום לצאת מנקודת הנחה שאת הצודקת ואת הקורבן, תנסי לעצור ולהקשיב למה שהם אומרים ולשפר את עצמך.
אני חושבת שמטעם זה שלא אמרת מה הטעויות שלך אין לנו את המקום לשפוט את החברה
מצד שני קשר אמיתי לא מסיימים בהודעה