4 תשובות
זה סבבה תנסי אולי לשלב יותר חלבון ויותר אימונים פיזיים, בהצלחה!
זה בסדר אבל את צריכה להוסיף יותר חלבונים ופירות וירקות
תנסי בפעם הבאה לשלב גם את זה (:
זה בסדר יחסית
ממליצה ברגיל לאכול דברים עם ערכים תזונתיים טובים יותר
לדעתי זה בסדר אבל עדיף לארוחת בוקר אוכל מזין ואת השוקולד לנשנוש ביניים