4 תשובות
זה סבבה תנסי אולי לשלב יותר חלבון ויותר אימונים פיזיים, בהצלחה!
זה בסדר אבל את צריכה להוסיף יותר חלבונים ופירות וירקות
תנסי בפעם הבאה לשלב גם את זה (:
תנסי בפעם הבאה לשלב גם את זה (:
זה בסדר יחסית
ממליצה ברגיל לאכול דברים עם ערכים תזונתיים טובים יותר
ממליצה ברגיל לאכול דברים עם ערכים תזונתיים טובים יותר
לדעתי זה בסדר אבל עדיף לארוחת בוקר אוכל מזין ואת השוקולד לנשנוש ביניים
באותו הנושא: