2 תשובות
זה ממש ממש קצת..
את אוכלת בשרי? לדעתי תכניסי לתפריט משהו בשרי, חזה עוף או משהו בסגנון
ותוסיפי פירות וירקות
אחרי אימון תאכלי ארוחה יותר גדולה + תוסיפי חלבונים
בארוחת צהריים תאכלי גם משהו מכיל כמו ירקות מבושלים (במים) עם תוספת כמו אורז, כוסמת וכדומה
אני יכולה ממש לכתוב לך תבשילים שתוכלי להכין אם בא לך (:
סבבה לגמרי אבל תוסיפי חלבון
לארוחות