12 תשובות
לחץ חברתי
אוהדי סטורי
כי הן אוהדות סטורי
כי יש אנשים (גם אני) שכדורגל לא מעניין אותם כלכך אבל המונדיאל זאתי תחרות כדורגל עולמית אז הם רואים
לדעתי זה בגלל משפחה חברים ולא חסר גם את הקטע הזה עם ניימאר וזה
אבל לרוב זה בגלל שזה קורה פעם בארבע שנים
כי זה המונדיאל האחרון של מסי, לפחות לטעמי. ואני לא אוהדת קבוצה ספציפית, פשוט היה נחמד לראות משחקים
מעבר לזה אין לי כוחות להשקיע
בדר"כ דברים לא מעניינים אותי עד שיש איזה משהו בטלוויזה שהוא לתקופה
אני לא יכולה להגיד עכשיו שמעניין אולי האופלימפידה אבל ברור שאני אראה וזה יעניין אותי , גם הישרדות , אירוויזיון ובאותו מקום המונדיאל
וגם כאילו המונדיאל ממש מעניין את כולם ואני לא מעוניינת להיות מנודה אבל לא יכולה להגיד שהתאכזבתי מהצפייבה
Snt
אוהדי(בעיקר אוהדות יותר נכון)סטורי.
לחץ חברתי נדמה לי
אני גם לא מתעניינת בכדורגל בדרך כלל אבל ראיתי מונדיאל מהסיבה הפשוטה שזאת תחרות עולמית אז זה מעניין, חוץ מזה גם לפי מה שהבנתי זה המונדיאל האחרון של רונאלדו ומסי נראה לי (לא בטוחה לגבי מסי חח) וגם אחרי שראיתי משחק אחד זה התחיל ליהיות ממש מעניין והיינו יושבים עם המשפחה או החברים והיה ממש כיף
אין קשר למושפעת או אוהדת סטורי
מושפעות, זה הכל.
סוף סוף כמה קבוצות שיודעות לשחק עולות למגרש כמה פעמים ביום וכמה פעמים בשבוע...
אנונימי