7 תשובות
שואל השאלה:
^^הן בחיים לא ראו כדורגל לפני
^^הן בחיים לא ראו כדורגל לפני
שואל השאלה:
לא בנים רואים מונדיאל מגיל צעיר מאוד
לא בנים רואים מונדיאל מגיל צעיר מאוד
שואל השאלה:
איזה מבינות עושות את זה בשביל סטורי^
איזה מבינות עושות את זה בשביל סטורי^
לא חושבת
תשמע
המונדיאל זה משהו שבא ב4 שנים
ברור שבנות יתלהבו מזה כמו בנים אחרים שלא צופים
זה מיוחד הרבה יותר ממשחקים אחרים
אבל זו סתם הכללה שלך בסופו של דבר
תשמע
המונדיאל זה משהו שבא ב4 שנים
ברור שבנות יתלהבו מזה כמו בנים אחרים שלא צופים
זה מיוחד הרבה יותר ממשחקים אחרים
אבל זו סתם הכללה שלך בסופו של דבר
עכשיו זה שבנות רואות מונדיאל נחשב טרנד?? אותו דבר אפשר להגיד על הבנים
מה אוי ואבוי אתה רציני? איכ.
כמה פוזה. זה נראלי רק אצלך בבית ספר בחיים לא שמעתי על זה
כמה פוזה. זה נראלי רק אצלך בבית ספר בחיים לא שמעתי על זה
יש בנות שאוהבות כדורגל
באותו הנושא: