4 תשובות
נהנים אתה יודע לא כל יום יש מונדיאל.. ויש אחלה משחקים סך הכל
שואל השאלה:
כנראה אם הייתי שם גם אני הייתי שמח
כנראה אם הייתי שם גם אני הייתי שמח
אנונימי
כי הם שמחים
כי הם נהנים שם ממה יש להיות עצוב
באותו הנושא: