3 תשובות
תחשבי על זה שבסוף כולנו מתים ואף אחד לא יזכור כלום, זה נשמע דיכאוני אבל זה עוזר, כאילו כזה מה אכפת לי אם בסוך הם לא יזכרו אוצי כזה... מחשבה כזכת
החיים קצרים מידי כדי לא לחיות אותם כמו שאתה רוצה לחיות אותם
תחשבי על זה שרובנו תמיד מנסים לרצות אחרים במקום את עצמנו, את יכולה לעשות מה שבא לך מתי שבא לך ואיך שבא לך, אחרים לא משנים רק את משנה אז שימי ז*ן כי החיים לא מספיק ארוכים בשביל זה