10 תשובות
זה נטו משמעת עצמית, גם אני מוגבל מבחינה קלורית ליום ואני פשוט מעסיק את עצמי בדברים אחרים אחרי שסיימתי את התפריט לאותו יום, אם אתה עדיין רעב בגלל הגירעון אתה יכול לאכול ירק או שניים ולשתות מים, זה עוזר מאוד ועושה מינימום נזק
שואל השאלה:
אבל זה נורא מעיק
אנונימי
הצבת לעצמך מטרה מסוימת, ואתה יודע מה צריך לעשות בשבילה..
אף אחד לא הבטיח לך שזה יהיה קל וכיף
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליח לשלב מאכל אהוב אי. אפשר
אנונימי
אתה יכול לשלב ארוחה שמכילה המון קלוריות פעם בשבוע- שבוע וחצי ולא יקרה שום דבר, העיקר לזכור שזו ארוחה אחת ומיד אחר כך לחזור לשגרה, לא להגזים עם זה
שואל השאלה:
הבעיה שמרוב שאני מוגבל בתפריט ביום שאני מחכה אני שובר את זה ב4 ימים ככה בבולמוס או בארוחה מוגזמ
אנונימי
מבין אותך, זה נורא קל במצב הזה ליפול לפיתויים כאלו, אבל באמת שאין שום דבר אחר לעשות מלבד לפתח משמעת עצמית גבוהה ולא להישבר.
צברת מומנטום ומכאן והלאה אתה צריך להמשיך באותה דרך, כשיש לך חשק לשבור את הגירעון לגמרי פשוט תתעסק במשהו אחר כדי שלא תחשוב על זה
שמור על עצמך אז תאכל כמו שצריך. עצם זה שיש לך את ההרגשה הזאת זה לא טוב. תתחיל לאכול
שואל השאלה:
אני לא מצליח לשלוט בזה ישלי חשקים ואני לא מגביל את עצמי אני כן משלב בתפריט שוקולד אני לא יודע למה זה קורה
אנונימי
שמע בסופו של דבר אתה עובד רק על עצמך. תאכל אוכל טוב ולא תצטרך את כל המתוק.
הכל עניין של איזון. לא חוכמה להגיד "טוב אני עושה דיאטה" ואז להרעיב את עצמך. לא צריך לאכול 100 קלוריות, תאכל כמו בן אדם.
טוב הבנת את הקטע, מקווה שעזרתי.