16 תשובות
לא יודעת, מאיפה אני אדע?
אם היה לי ביטחון עצמי אז כן
לא, הייתי שומרת על הבריאות שלי
לא בא לי התקף לב בגיל 30
אני עושה את זה גם עכשיו
כי למה שהם ידפקו חשבון?
אנונימית
זה לא קשור לביטחון העצמי שלי
אבל לא
זה מה שאני עושה (:
אנונימי
לא וקשה לי להאמין שעכשיו האחוז אוכלוסיה שבעודף משקל דיי שונה ממה שרשמת
לא זה לא בריא
לא כי זה לא בריא ובעיניי גם לא יפה אבל שיהנו להם
בארהב 70% שמנים והם עדיין נמשכים יותר לרזים
אנונימית
לא
למה שאני אפגע בבריאות שלי בגלל שרוב העולם שמן
גם אם 80 אחוז מהאוכלוסייה היו שמנים עדיין היו רואים אותם כשמנים