9 תשובות
כי אנשים לא אוהבים לקבל ביקורת שלילית, מה לעשות. אבל בעיקרון נכון, צריכים לדעת לקבל ביקורת. אי אפשר להשתפר רק עם מחמאות.
יש אנשים עם אגו נפוח שבטוחים שהם יודעים הכי טוב, מבקשים ביקורת כי הם בטוחים שזה מושלם ושהם יקבלו המון מחמאות.
אנשים שפתוחים לביקורת בונה אלה האנשים שיצליחו ויצאו עם התוצאות הכי גבוהות בסופו של דבר.
אנשים שפתוחים לביקורת בונה אלה האנשים שיצליחו ויצאו עם התוצאות הכי גבוהות בסופו של דבר.
שואל השאלה:
באמת יש פה כאלה עם אגו נפוח, נתקלתי הרבה פעמים
באמת יש פה כאלה עם אגו נפוח, נתקלתי הרבה פעמים
אנונימית
הכי גרועים זה אלו שתוקפים בן אדם נגד הביקורת שהוא נתן
ומסבירים לו למה הוא טועה ולמה הם חושבים שהוא צריך לחשוב אחרת
ומסבירים לו למה הוא טועה ולמה הם חושבים שהוא צריך לחשוב אחרת
אנונימית
^לול נכון
ואלה שמבקשים דעה לגבי משהו, ואז נותנים פרחים רק למי שהם מסכימים איתו
ואלה שמבקשים דעה לגבי משהו, ואז נותנים פרחים רק למי שהם מסכימים איתו
שואל השאלה:
^^ כן הם באמת הכי גרועים
^^ כן הם באמת הכי גרועים
אנונימית
ליפעמים מפחדים מהביקות עצמה
הרבה שמבקשים ביקורת בעצם רק מבקשים מחמאות, וזה קשה שמישהו יגיד לך "תשפר פה ופה" אחרי שהשקעת הרבה זמן ומאמץ.
מפחדים מדעה של אחרים
באותו הנושא: