6 תשובות
שואל השאלה:
^^ בגלל זה כתבתי
כשנותנים ביקורת והצעות לשיפור וזה באמת לא מכוון אל הבן אדם באופן אישי, אלא רק מציעים לו מה הוא יכול לעשות טוב יותר כדי להשתפר
ומה פחות עובד
כמובן שאם זה נוגע לדברים אישיים זה משהו אחר
^^ בגלל זה כתבתי
כשנותנים ביקורת והצעות לשיפור וזה באמת לא מכוון אל הבן אדם באופן אישי, אלא רק מציעים לו מה הוא יכול לעשות טוב יותר כדי להשתפר
ומה פחות עובד
כמובן שאם זה נוגע לדברים אישיים זה משהו אחר
אנונימית
תלוי מי נותן את הביקורת
אם זה סתם אדם שלא קרוב אליי אז אין לו שום זכות להגיד מילה על חיי ולא אקבל את הביקורת שלו
אם זה סתם אדם שלא קרוב אליי אז אין לו שום זכות להגיד מילה על חיי ולא אקבל את הביקורת שלו
שואל השאלה:
אם זו ביקורת על ציור או על קטע כתיבה?
במיוחד כשמבקשים דעה
אם זו ביקורת על ציור או על קטע כתיבה?
במיוחד כשמבקשים דעה
אנונימית
אם שאלתי מה דעתו, לגיטימי ואקבל
אם לא שאלתי והוא עדיין נותן ביקורת זה יעצבן אותי ולא אקבל^^
אם לא שאלתי והוא עדיין נותן ביקורת זה יעצבן אותי ולא אקבל^^
רגשי נחיתות ופגיעה באגו
פשוט צריך לדעת לתת ביקורת
באותו הנושא: