8 תשובות
אם אין לך את המוטיבציה יותר אין לך מה להמשיך
שואל השאלה:
אבל יש לי
אבל יש לי
אבל כתבת שלא כיף לך לכתוב..
שואל השאלה:
לא עם לחץ
הקוראים במתח אבל אני לא אוהבת לכתוב לחץ, אבל אם לא אני לא אכתוב כזה נגיד חודש הם יכולים להתייאש מהספר ואז אני לא יקבל ביקורות יותר
לא עם לחץ
הקוראים במתח אבל אני לא אוהבת לכתוב לחץ, אבל אם לא אני לא אכתוב כזה נגיד חודש הם יכולים להתייאש מהספר ואז אני לא יקבל ביקורות יותר
אני אישית חושבת שפעם הבאה כדאי לכתוב ספר בשלמותו, ורק אחרי זה להעלות פרק פרק וככה אין את הלחץ הזה
שואל השאלה:
אבל אז זה לא מרגיש חדש
אבל אז זה לא מרגיש חדש
הממ
פשוט אל תחשבי על הלחץ.. כי ברגע שאת חושבת על הסיפוק של הקוראים אז את פחות מספקת אותם. ברגע שאת חושבת על הסיפוק של עצמך במהלך הכתיבה זה יצא יותר טוב
פשוט אל תחשבי על הלחץ.. כי ברגע שאת חושבת על הסיפוק של הקוראים אז את פחות מספקת אותם. ברגע שאת חושבת על הסיפוק של עצמך במהלך הכתיבה זה יצא יותר טוב
אין מה לעשות, מחיר ההתפתחות