הייתה לי חברה 5 וחצי שנים וקצת לפניי החטיבה פחות דיברנו כי היא דיברה עם בנות יותר מקובלות שהן היו סוג של חבורה וכל הבנות האלה לאורך כל היסודי היו ממש בריוניות בעיקר אלייה וקצת אליי והיא פשוט החליטה שהיא מעדיפה אותן אז גם אני רציתי להיות טיפה יותר מקובלת.. אז כמו מטומטמת ריכלתי על החברה הכי טובה שלי כדאי שהן יאהבו אותי וזה משהו שאני ממש מתחרטת עליו היום אני כבר מרגישה מזעזע על מה שקרה. יש לי מלא רגשות אשם ואני ממש רוצה להיות חברה שלה שוב. אנחנו לא באותה כיתה אני לא יודעת אם היא ממש סלחה לי כי ראיתי שהיא עוד כזה נסתה לדבר איתי בבית ספר בתחילת החטיבה אחרי שכל החופש הגדול לא דיברנו עבר כבר כמה שנים מאז. חושבות/ים שיש לי עוד סיכוי להיות חברה שלה? אני גם לא יכולה פשוט לכתוב לה הודעה כי זה יהיה ממש מוזר אחרי שלא דיברנו כמה שנים. אנחנו כן פשוט מחייכות ועושות היי באוויר כשאנחנו רואות אחת את השנייה.