24 תשובות
ממ תנסי להשחיל את זה איכשהו בשיחה לפני הדייט זה עדיף או אחרי הדייט או באמצע הדייט
תגידי לו את זה בדייקט עצמו ברגע הזה שמבקשים לדעת על עצמך. תשחילי את זה יפה אל תבואי ופשוט אני חולה..
זה ממש תלוי לדעתי.
אני לא חושבת שצריכים להיות סודות או שאת צריכה להתבייש
אני יודעת שאולי זה לא אותו דבר, אבל ההורים שלי גרושים כי אבא שלי יצא מהארון (הוא חי עכשיו עם בן זוג)
זה לא משהו שאמור להפריע אבל זה משהו שמלווה אותי כבר 10 שנים ואני מדברת עליו המון וזה חלק גדול מהחיים שלי. התלבטתי המון אם לספר לחבר שלי שרק התחלנו לצאת, לא ידעתי איך הוא יקבל את זה...
סיפרתי לו בדייט השני. והוא קיבל את זה ממש בטוב!
לדעתי תחכי לראות איך הולך ביניכם, ואם תרגישי בנוח בדייט הראשון תספרי
מתי שתרגישי בנוח
אני לא חושבת שצריכים להיות סודות או שאת צריכה להתבייש
אני יודעת שאולי זה לא אותו דבר, אבל ההורים שלי גרושים כי אבא שלי יצא מהארון (הוא חי עכשיו עם בן זוג)
זה לא משהו שאמור להפריע אבל זה משהו שמלווה אותי כבר 10 שנים ואני מדברת עליו המון וזה חלק גדול מהחיים שלי. התלבטתי המון אם לספר לחבר שלי שרק התחלנו לצאת, לא ידעתי איך הוא יקבל את זה...
סיפרתי לו בדייט השני. והוא קיבל את זה ממש בטוב!
לדעתי תחכי לראות איך הולך ביניכם, ואם תרגישי בנוח בדייט הראשון תספרי
מתי שתרגישי בנוח
שואל השאלה:
לא עדיף לפני?פשוט בכללי לא דיברנו הרבה הוא ישר הזמין אותי לדייט
תעזרו לי לשכתב הודעה
בבקשה רק פה אני מתייעצת על דבר כזה
לא עדיף לפני?פשוט בכללי לא דיברנו הרבה הוא ישר הזמין אותי לדייט
תעזרו לי לשכתב הודעה
בבקשה רק פה אני מתייעצת על דבר כזה
אנונימית
שואל השאלה:
^כי לחכות לראות איך ילך ביננו ירגיש לי שאני מסתירה משהו שהייתי צכה לאמר.
אני לא יודעת איך להסביר אתזה
^כי לחכות לראות איך ילך ביננו ירגיש לי שאני מסתירה משהו שהייתי צכה לאמר.
אני לא יודעת איך להסביר אתזה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף בבקשה תענו לי.. מוזרלי המצב הזה שאני לא באמת יודעת מה לעשות
אוף בבקשה תענו לי.. מוזרלי המצב הזה שאני לא באמת יודעת מה לעשות
אנונימית
אין פה ממש "עדיף" או לא
אם את מרגישה שאת רוצה לספר לו עכשיו לכי על זה! אני פשוט יודעת על עצמי שיותר קשה לי להיפתח ולשתף בדברים אישיים
ידעתי שמתישהו אני אספר לו ובטח לפני שדברים מתחילים להיות רציניים אבל העדפתי בדייט הראשון לפחות לשמור את זה לעצמי כדי לראות מי הבן אדם שיושב מולי
קצת קשה לי לשכתב לך הודעה שאני לא יודעת במה מדובר
אם את מרגישה שאת רוצה לספר לו עכשיו לכי על זה! אני פשוט יודעת על עצמי שיותר קשה לי להיפתח ולשתף בדברים אישיים
ידעתי שמתישהו אני אספר לו ובטח לפני שדברים מתחילים להיות רציניים אבל העדפתי בדייט הראשון לפחות לשמור את זה לעצמי כדי לראות מי הבן אדם שיושב מולי
קצת קשה לי לשכתב לך הודעה שאני לא יודעת במה מדובר
תגידי לו:"שומע?יש לי מחלה,היא לא חס וחלילה תפריע לנו לצאת,לא משהו רציני
אין דרך אחרת
אין דרך אחרת
שואל השאלה:
תכוונו אותי איך לכוון את השיחה ולכתוב לו אתזה
תכוונו אותי איך לכוון את השיחה ולכתוב לו אתזה
אנונימית
שואל השאלה:
קשה לי להודות בזה אבל זה רגע קשה בשבילי ממש..אני לא אשמה שנולדתי ככה וזה גם לא משהו חמור והוא ממש חמוד אז אני לא יודעת
קשה לי להודות בזה אבל זה רגע קשה בשבילי ממש..אני לא אשמה שנולדתי ככה וזה גם לא משהו חמור והוא ממש חמוד אז אני לא יודעת
אנונימית
מתי שאתם באמצע שיחה תשחילי את זה"כן אבל שומע רגע?"
שואל השאלה:
קשה לי להראות חולשה
קשה לי להראות חולשה
אנונימית
שואל השאלה:
ואי צודקת אילבן תודה רבה
ואי צודקת אילבן תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לו והוא אמר שצריך לעשות בדיקות שזה לא תורשתי בין שתינו, ואמרתי שאם ישלו בעיה עם זה שפשוט יגיד ושהכל טוב
והוא אמר שאין לו בעיה עםזה רק צריך לבדוק אתזה
הרגשתי שהשפלתי את עצמי עד למטה כשאמרתי לו אם ישלך בעיה עםזה פשוט תגיד
אמרתי לו והוא אמר שצריך לעשות בדיקות שזה לא תורשתי בין שתינו, ואמרתי שאם ישלו בעיה עם זה שפשוט יגיד ושהכל טוב
והוא אמר שאין לו בעיה עםזה רק צריך לבדוק אתזה
הרגשתי שהשפלתי את עצמי עד למטה כשאמרתי לו אם ישלך בעיה עםזה פשוט תגיד
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו אני בוכה ואני לא יודעת למה
עכשיו אני בוכה ואני לא יודעת למה
אנונימית
זה משהו תורשתי?
שואל השאלה:
זה לא משהו תורשתי
זה לא משהו תורשתי
אנונימית
אז תגידי לו שזה לא משהו תורשתי ושרק רצית לשתף אותו ולשים את הדברים על השולחן
שואל השאלה:
אמרתי לו אבל הוא רוצה בדיקות למרות שהסיכוי הוא אפסי
אמרתי לו אבל הוא רוצה בדיקות למרות שהסיכוי הוא אפסי
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מרגישה שהושפלתי ואני בוכה
ואני מרגישה שהושפלתי ואני בוכה
אנונימית
אז את יכולה להגיד לו... שזה ממש פוגע בך התגובה שלו
שואל השאלה:
בעצם ממה שהוא אמר בעקיפין זה אם הילד שלי יצא כמוני (מה שלא יכול להיות הסיכוי הוא אפסי)
הוא בעצם לא מעוניין..
לבטל את הדייט??
בעצם ממה שהוא אמר בעקיפין זה אם הילד שלי יצא כמוני (מה שלא יכול להיות הסיכוי הוא אפסי)
הוא בעצם לא מעוניין..
לבטל את הדייט??
אנונימית
את יכולה לצאת איתו אם את מוכנה להבליג על מה שהוא אמר... אבל אם זה מהווה בעיה בשבילו זה יכול לפגוע בך
באותו הנושא: