6 תשובות
להתנתק, נשמע רע מאוד
את לא יכולה לדעת מה הוא עושה ולפי מה שקראתי גם אין לך אמון בו וזה מוצדק לגמרי ולדעתי לא אמור להיות לך
אני חושבת שכדאי לך להיפרד ממנו, אחרי מה שהוא עשה אני לא הייתי מתפשרת..
את לא יכולה לדעת מה הוא עושה ולפי מה שקראתי גם אין לך אמון בו וזה מוצדק לגמרי ולדעתי לא אמור להיות לך
אני חושבת שכדאי לך להיפרד ממנו, אחרי מה שהוא עשה אני לא הייתי מתפשרת..
זה יעבור ואת צריכה להחליט אם את מוכנה לזה
בוגד נשאר בוגד
אנונימית
לאלא זה חרטא
אמין כמו סיימון לבייב
הייתי באותו מצב כמו שלך, מכרה לי סיפורי סבתא זה בחיים לא יהיה בריא
מניח שאת אופטימית מאוד לגבי הקשר שלכם אפילו שהוא בגד בך מאחורי הגב
לא שווה את זה בכלל אומר לך מניסיון
אמין כמו סיימון לבייב
הייתי באותו מצב כמו שלך, מכרה לי סיפורי סבתא זה בחיים לא יהיה בריא
מניח שאת אופטימית מאוד לגבי הקשר שלכם אפילו שהוא בגד בך מאחורי הגב
לא שווה את זה בכלל אומר לך מניסיון
אני אגיד לך את האמת בלי פילטרים - הקשר הזה גמור.
ברגע שנשבר אמון אין סיכוי שזה יחזור לקדמותו או בר תיקון(במקרים נדירים מאוד שזה שורד...)
זה כמו כוס שנשברה, את יכולה לנסות להדביק את החלקים אבל מספיק מכה אחת קטנה והכוס תישבר לעזאזל.
כל דבר קטן שהבן זוג שלך יעשה ישאב ממך כוחות ויעלה בך חשדות.
שלא תחשבי לרגע שזה באשמתך זה נטו הבן אדם
אין מה לעשות מערכת יחסית בנויה על אמון והוא ריסק אותו, באמת עם כל הלב וכמה שזה קשה תיפרדו.
העולם מספיק קשה, מערכת יחסים אמורה להיות המקום הבטוח שעוזר לך לשכוח מהקושי הזה אבל כרגע זה התהפך עלייך
ברגע שנשבר אמון אין סיכוי שזה יחזור לקדמותו או בר תיקון(במקרים נדירים מאוד שזה שורד...)
זה כמו כוס שנשברה, את יכולה לנסות להדביק את החלקים אבל מספיק מכה אחת קטנה והכוס תישבר לעזאזל.
כל דבר קטן שהבן זוג שלך יעשה ישאב ממך כוחות ויעלה בך חשדות.
שלא תחשבי לרגע שזה באשמתך זה נטו הבן אדם
אין מה לעשות מערכת יחסית בנויה על אמון והוא ריסק אותו, באמת עם כל הלב וכמה שזה קשה תיפרדו.
העולם מספיק קשה, מערכת יחסים אמורה להיות המקום הבטוח שעוזר לך לשכוח מהקושי הזה אבל כרגע זה התהפך עלייך
בידיוק.^
באותו הנושא: