7 תשובות
אני לא אוהבת בכלל
שואל השאלה:
ומה את חושבת על הקמים השחורים שלהם??
אני בכללי ממש לא אוהבת קרמים כי הם עושים תשיער מגעיל ויבש ומסריח כזה
מעדיפה סירומים!!
אני משתמשת בקרם השחור של נטורל עם הריח קוקוס והוא פשוט מושלם
עשיתי החלקה אבל מניסיון של ככ הרבה שנים שהייתי מתולתלת נטורל עזר לי בטירוףף יש לזה ריח נדיר בכל זאת. בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
זה???
https://linksharing.samsungcloud.com/qbvnmfyge2yw
שואל השאלה:
????