3 תשובות
וואלה אין לי מושג
אני פעם תמיד תמיד תמיד, ממש כל הזמן שמתי פולטה קרם של פנטן ואז עברתי לנטורל
והשנה החלטתי לסרק אותו במקלחת ואז לתת לו להתייבש לבד והתלתלים שלי אך פעם לא היו ככ יפים ורכים ואני ממש אוהבת.
במקלחת אני שמה שמפו ומרכך של dove, הכי פשוט שיש. ולגבי הפריז אני שמה מסיכה לשיער של frizz control וזה דווקא עזר הרבה
אנונימית
אני אוהבת את נטורל אבל יש עוד חברות שהן אחלה
שואל השאלה:
ןבאיזה מוצרים של נטורל את משתמשת??