2 תשובות
אני משתמשת בקרם לחות+ גלייז של נטורל
הוא מאוד טוב, זה טוב אם את לא אוהבת ממש גלייז וזה...
אבל אני חושבת שאני אעבור לממש גלייז, הוא טוב אבל אני אוהבת שהשיער לא זז ומקובע
הוא מאוד טוב, זה טוב אם את לא אוהבת ממש גלייז וזה...
אבל אני חושבת שאני אעבור לממש גלייז, הוא טוב אבל אני אוהבת שהשיער לא זז ומקובע
לא ניסיתי את זה ספציפית אבל בכללי דברים של סטייל מהסדרה הזאת ממש טובים לדעתי
אנונימית