התחברות
הרשמה
מדוע צריך לפתח מדי פעם תרופות חדשות למחלות הנגרמות על ידי חיידקים?
31 במרץ 2013, 11:37
מחלות
בריאות
רפואה משלימה
רפואה אלטרנטיבית
תרופות
חיידקים
תשובה אחת
כי הם מפתחים לזה חסינות
♥
♥ TeamDamonForever
באותו הנושא:
זה נכון שכדי לפתח שרירים צריך להשמין ורק אחרי שיש לך שומן בגוף צריך להתאמן?
דרכים להקיא? אני צריך להקיא דחוף תרופות שלקחתי.
תחליף לריטלין - האם יש תרופה אחרת וחדשה עם פחות תופעות לוואי ושהוכחה מחקרית?
חום המצדיק נטילת תרופה - ידוע לי שלא צריך לקחת תרופות להורדת חום ישר כשיש. מאיזה גובה של חום מומלץ לקחת תרופות להורדתו?
אני רוצה לפתח שרירים ביד יש לי בבטן, אני רוצה לפתח גם ביד הבעיה שאין לי שומן ביד יש לי יד רזה, מזה צריך לאכול או לעשות כדי להשמין ביד?
מדעים - מדוע צריך "לאוורר" חדר ששוהים בו אנשים רבים זמן ממושך?
למה הגוף צריך אימון משקולות כדי לפתח שרירים ומה הקשר של משקל המשקלות לפיתוח שרירים?
איזה תרופות או כדורים להרגעה טובים ממש ולא צריך מרשם?
תרופות סבתא לדלקת בשלפוחית השתן - שלום, רב, יש לי דלקת במערכת השתן ואני צריך תרופות סבתא שעוזרות שמעתי שמיץ חמוציות עוזר מה עוד?
מפתח לאופיס - קיבלתי מחשב חדש, ואין לי מפתח לאופיס, מישהו יכול לעזור לי בבקשה.
התחברות מחדש לפייסבוק לא מצליחה - מדוע אינני מצליחה להתחבר מחדש לפייסבוק עם כתובת דוא"ל חדשה וסיסמה חדשה למרות שלדעתי פעלתי על פי כל ההוראות שקבלתי?