8 תשובות
לאכול
אני קמה לאכול כי זה לא כיף לישון כשרעבים.
מבחינת העיקרון אבל אני חושבת שעדיף לחכות לבוקר, אבל תלוי מה השעה
מבחינת העיקרון אבל אני חושבת שעדיף לחכות לבוקר, אבל תלוי מה השעה
שואל השאלה:
בשתיים בלילה
אבל רעב קיצוני
בשתיים בלילה
אבל רעב קיצוני
אנונימית
לקום לאכול. אבל הסיבה שאת רעבה בלילה זה כי את לא יושנת זה לא בריא. הגוף צריך לישון 8 שעות בלילה.
שואל השאלה:
מה זה קשור אני רעבה כי לא אכלתי -_-
מה זה קשור אני רעבה כי לא אכלתי -_-
אנונימית
לא אכלת יום שלם או לא אכלת בלילה?
שואל השאלה:
לא אכלתי מספיק כל היום
לא אכלתי מספיק כל היום
אנונימית
אה אז ברור שתיהי רעבה . אם לא אכלת את חייבת לאכול.
באותו הנושא: