8 תשובות
לאכול
אני קמה לאכול כי זה לא כיף לישון כשרעבים.
מבחינת העיקרון אבל אני חושבת שעדיף לחכות לבוקר, אבל תלוי מה השעה
שואל השאלה:
בשתיים בלילה

אבל רעב קיצוני
אנונימית
לקום לאכול. אבל הסיבה שאת רעבה בלילה זה כי את לא יושנת זה לא בריא. הגוף צריך לישון 8 שעות בלילה.
שואל השאלה:
מה זה קשור אני רעבה כי לא אכלתי -_-
אנונימית
לא אכלת יום שלם או לא אכלת בלילה?
שואל השאלה:
לא אכלתי מספיק כל היום
אנונימית
אה אז ברור שתיהי רעבה . אם לא אכלת את חייבת לאכול.