12 תשובות
זה נדודי שינה. תנסי פשןט לחזור לישון
זה אומר שיש לידך שדים שמעירים אותך
אנונימית
שואל השאלה:
זה יכול להיות מלחץ נפשי?
זה יכול להיות מלחץ נפשי?
אנונימית
כן, בהחלט.
לחץ נפשי הוא גורם משמעותי מאוד לדברים כמו אלה.
לחץ נפשי הוא גורם משמעותי מאוד לדברים כמו אלה.
גם לי זה קורה
בתקופה שהיו לי חרדות יותר חזקות רסקיו לא היה מרדים אותי.
הייתי מתעוררת בשתיים בלילה כל הזמן כי היו לי חלומות שמתעללים במשפחה שלי.
הייתי מתעוררת בשתיים בלילה כל הזמן כי היו לי חלומות שמתעללים במשפחה שלי.
גם אני ככה
רק לא בגלל חלומות מפחידים...
אני לא יודעת מה זה
מקווה שיענו פה (:
ואני אחקור על זה גם בעצמי
רק לא בגלל חלומות מפחידים...
אני לא יודעת מה זה
מקווה שיענו פה (:
ואני אחקור על זה גם בעצמי
אני מתעוררת באמצע לפיפי או מים
לדעתי זה בגלל חילופי העונות
insomia
סבא שלי מבין אותך, זה קורה כשמזדקנים
נדודי שינה
באותו הנושא: