התחברות
הרשמה
כשרעבים באחת וחצי בלילה, מה הכי טוב לאכול?
27 ביוני 2019, 01:34
לילה
אוכל
רעב
3 תשובות
מלפפון חמוץ
L
Larry the lobster
עדיף לא לאכול בלילה לפי דעתי.
I
Its all for the better
אוכל
I
Idkwtd
באותו הנושא:
לבוא היום? מתחילה ב10 מסיימת באחת וחצי
כמה זה נורא לאכול שוקולד באחת בלילה?
אני בשמירה וחיטוב שתיים וחצי בלילה עכשיו ויש לי פיצה בבית באלי עליה לאכול?
שאלה לבנות האלה שיוצאות לעשות סיבוב לכלב שלהן באחת בלילה
דברים שרק אנשים שמכינים עבודות באחת בלילה יבינו?
רושמים הלכתי לישון באחד או באחת בלילה?
מכירים את האנשים האלה שהיו מחוברים באחת בלילה ומתו מאז?
אם באחת בלילה הייתם רואים ילדה אחת מסתובבת עם עשרה בנים הייתם חושבים עליה משהו?
התעוררתי בעשר, קמתי באחת עשרה וחצי. עכשיו אחד ולא אכלתי עדיין, לאכול בוקר או כבר צהריים?
קמתי ב3 וחצי בלילה ואני ערה כי אני לא עייפה יותר, אני יכולה לאכול צהוריים או שזה מוזר? ובצהוריים אני אוכל ארוחת בוקר
אכלתי ארוחת ערב בשבע ומאז עשיתי אימון של שעה וחצי ועכשיו אחד בלילה ואני מתה מרעב, לאכול???