3 תשובות
כן זה נכון
כן. הגוף גדל בשינה, מקבל את המנוחה שלו. חוסר שעות שינה יכול לפגוע בגדילה ובגביהה
הורמון הגדילה מופרש בזמן השינה כך שלישון פחות מ7-8 שעות בלילה לילדים ונערים עלול לפגוע בגביהה
אבל כן בעיקרון תהליך הגביהה קורית בלילה..
אבל כן בעיקרון תהליך הגביהה קורית בלילה..
באותו הנושא: