4 תשובות
אממ יש כאלה שכן אבל יש כאלה שבוכים לפני אנשים ואני חושבת זה באמת הדבר הכח חמוד שיש בעולם
לא יודעת עד כמה זה נכון, מה שבטוח זה שהם בוכים, גם אם לא ליד אנשים אחרים
לא זה לא נכון אני בת ואני בוכה בלילה
כל גבר בוכה בלילה זה באמת נכון. כי גבר ביום יום תמיד משדר שהוא חזק וכלום לא מזיז לו אבל בלילה.. שהוא לבד.. רק הוא והמחשבות שלו.. הוא בוכה. ואת זה אני אומר לך בתור גבר
באותו הנושא: