3 תשובות
חצי מהבנות בכיתה שלי פיקמי אבל יש אחת שאני פשוט לא סובלתת
תתעלמי אני מכירה את ההרגשה
וואי גם שלי
למה אני ככה מזדהה איתך
זה ממש עצוב
למה אני ככה מזדהה איתך
זה ממש עצוב
באותו הנושא: