14 תשובות
מזדהה איתך ברמה מטורפת
אמאלה אני מזדהה איתך
מבינה אותך, הכי טוב להעיר לה
תדברי איתה פיקמי נובע מסיבה של רצון לקבל תשומת לב
תנסו אולי יחד לפתור את הבעיה לא צריך ישר לפסול את החברה הכי טוב שלך על זה.. לא חברי בעיניי
תנסו אולי יחד לפתור את הבעיה לא צריך ישר לפסול את החברה הכי טוב שלך על זה.. לא חברי בעיניי
שואל השאלה:
דני~
אבל אני כל הזמן אומרת לה שתספיק לצרוח ככה ותפסיקי להתנהג ככה וברגע שאני מעירה לה היא פשוט צורחת יותר חזק ונהיית יותר פיקמי
וכשאני מנסה לדבר איתה לבד היא אורמת בסדר בסדר ואז כשאנחנו ליד אנשים היא עוד פעם ככה זה בלתי נסבל היא גם לא פיקמי נורמלי היא פיקמי שצווחת כמו לא יודעת מה האוזניים שלי לא עומדות בדציבלים שלה יותר
דני~
אבל אני כל הזמן אומרת לה שתספיק לצרוח ככה ותפסיקי להתנהג ככה וברגע שאני מעירה לה היא פשוט צורחת יותר חזק ונהיית יותר פיקמי
וכשאני מנסה לדבר איתה לבד היא אורמת בסדר בסדר ואז כשאנחנו ליד אנשים היא עוד פעם ככה זה בלתי נסבל היא גם לא פיקמי נורמלי היא פיקמי שצווחת כמו לא יודעת מה האוזניים שלי לא עומדות בדציבלים שלה יותר
אנונימית
להעיר ואם לא עוזר להתרחק או פשוט לסבול את זה
מזדהה אחותי
וגם נסי לדבר איתה אולי גם למה היא ככה אולי אף אחד לא כזה מקשיב לה ונמאס לה להיות ככה לבד וזה יצא שהיא מתנהגת ככה, פיקמי
אפשר להבין אבל זה לא הדרך הכי ישרה לעזור לעצמך, ובתור חברה נסי ליישר לה את הדרך במיוחד שאת שמה לב לזה (וזה טוב כי אפשר יותר להבין ולעזור)
נסי להקשיב לה, בלי פיקמי תני לה סתירה שהיא כזאת (כי זה יכול להיות תגובה שאף אחד לא מקשיב לה ואז מישהו מקשיב לה ואף אחד לא הקשיב לה, רגע זה לא טוב, אז היא תתחיל להיות פיק מי) תחזירי אותה לחיים תגידי שאת רוצה להקשיב לה ולעזור לה.
אולי בהתחלה זה יהיה קשה לה וגם לך.
אפשר גם עם עצמך אם תני לזה הזדמנות זה יכול להוביל להתחלה חדשה מעולה מי יודע אם לא תנסי?
וגם נסי לדבר איתה אולי גם למה היא ככה אולי אף אחד לא כזה מקשיב לה ונמאס לה להיות ככה לבד וזה יצא שהיא מתנהגת ככה, פיקמי
אפשר להבין אבל זה לא הדרך הכי ישרה לעזור לעצמך, ובתור חברה נסי ליישר לה את הדרך במיוחד שאת שמה לב לזה (וזה טוב כי אפשר יותר להבין ולעזור)
נסי להקשיב לה, בלי פיקמי תני לה סתירה שהיא כזאת (כי זה יכול להיות תגובה שאף אחד לא מקשיב לה ואז מישהו מקשיב לה ואף אחד לא הקשיב לה, רגע זה לא טוב, אז היא תתחיל להיות פיק מי) תחזירי אותה לחיים תגידי שאת רוצה להקשיב לה ולעזור לה.
אולי בהתחלה זה יהיה קשה לה וגם לך.
אפשר גם עם עצמך אם תני לזה הזדמנות זה יכול להוביל להתחלה חדשה מעולה מי יודע אם לא תנסי?
אם את מעירה לה והיא צורחת עלייך עזבי פיקמי לא פיקמי, זה לא מכבד אותך בשום צורה ותעירי לה שתשים לב כי לעצמה שתהיה פיקמי עד מחר אבל שבך לא תזלזל. בכל מקרה כשאני אומרת לגבי הפיקמי שתנסי לעזור לה הכוונה שתנסי להבין מאיפה זה נובע, אם זה מחוסר אהבה מההורים, או שהיא מרגישה בודדה ורוצה שישימו לב אליה. וכשתגיעו למקור העניין תוכלו לדבר כמו שצריך ולהבהיר את הכל בעינייכן ותסבירי לה אז שלהתנהג בצרחות והתלהמות זאת לא הדרך.
ובכל זאת אם היא לא מקשיבה לך ומתעלמת ואת מרגישה שזה כבר כבד עלייך יותר מידי תביני מפה שזה דגל אדום וזה הזמן להתרחק. עדיף להישאר בודדה, אל תבזבזי עליה אנרגיות
^^^^^^ לתת לה כפה של חברה שרוצה לעזור. גם אם זה מול אנשים או לא.
לתת לה להתעורר גם מהסיוט של עצמה.
ולדבר
לתת לה להתעורר גם מהסיוט של עצמה.
ולדבר
שואל השאלה:
הייתה מקשיבה לה אם היא הייתה צווחת על משהו רציני אבל היא רק צורחת "קר לי!!"
או
"תראי איך השיער שלי נראה!!!!"
כאילו אם זה היה עמוק הייתה מדברת איתה אבל וואלה לא בא לי לדבר איתה על השיער שלה כי היא יודעת טוב מאוד שהוא נראה טוב היא לפני שניה אמרה שהיא נראת מדהים היום זה מרגיז
הייתה מקשיבה לה אם היא הייתה צווחת על משהו רציני אבל היא רק צורחת "קר לי!!"
או
"תראי איך השיער שלי נראה!!!!"
כאילו אם זה היה עמוק הייתה מדברת איתה אבל וואלה לא בא לי לדבר איתה על השיער שלה כי היא יודעת טוב מאוד שהוא נראה טוב היא לפני שניה אמרה שהיא נראת מדהים היום זה מרגיז
אנונימית
תפתחי בלי שום קשר שיחה רצינית איתה
ולפי איל שזה השמע אני מכירה מישהי כמו זאת והיא הכי שבורה ובשיא של החיים שלה אז לא יודעת אולי גם שלך כזו
זה לא מצדיק שום דבר כמובן ואת לא חייבת לה כלום בסופו של דבר, אבל בשביל עצמך אם את לא רוצה ישר לוותר על החברות תנסי להתאמץ אולי יותר ולדבר איתה
ולפי איל שזה השמע אני מכירה מישהי כמו זאת והיא הכי שבורה ובשיא של החיים שלה אז לא יודעת אולי גם שלך כזו
זה לא מצדיק שום דבר כמובן ואת לא חייבת לה כלום בסופו של דבר, אבל בשביל עצמך אם את לא רוצה ישר לוותר על החברות תנסי להתאמץ אולי יותר ולדבר איתה
חח מכירה בנות כאלא צריך להכנס גם לתפקיד כמוהן
תצרחי עליה גם ''השיער שלך מהמם!!!!!" ואז תני לה כפה ואז תחזרי לקול רגיל ונסי לדבר איתה
וגם אם היא צוחקת ולא רצינית גם לצחוק לצעוק שוב פעם לעורר אותה
כי את מבינה, כנראה אף אחד לא מבין אותה ובמיוחד פיקמי כולם כולל כולם פשוט מגלגלים להם עיינים
עכשיו מישהו יצעק עליה השיער שלך מהמם!!! וודפaק? חח מצחיק אותם כע
אבל לאדעת איך להסביר.. אז זה איכשהו כזה עוזר להכניס אותם לרצינות
שאת צינית נחמדה ומקשיבה להם ואז מיידית רצינית
לאדעת איך להסביר אבל מקווה שזה מובן
תצרחי עליה גם ''השיער שלך מהמם!!!!!" ואז תני לה כפה ואז תחזרי לקול רגיל ונסי לדבר איתה
וגם אם היא צוחקת ולא רצינית גם לצחוק לצעוק שוב פעם לעורר אותה
כי את מבינה, כנראה אף אחד לא מבין אותה ובמיוחד פיקמי כולם כולל כולם פשוט מגלגלים להם עיינים
עכשיו מישהו יצעק עליה השיער שלך מהמם!!! וודפaק? חח מצחיק אותם כע
אבל לאדעת איך להסביר.. אז זה איכשהו כזה עוזר להכניס אותם לרצינות
שאת צינית נחמדה ומקשיבה להם ואז מיידית רצינית
לאדעת איך להסביר אבל מקווה שזה מובן
נכון בבית ספר ובבית אנחנו מתנהגים טיפה שונה? כל אחד מאיתנו בבית ספר או בכל מני מקומות שהם לא המקום הבטוח שלנו אנחנו יוצרים לנו אישיות טיפה שונה נגיד בבית ספר כולם חושבים שאת טובה אבל בבית שלך כשאת מרגישה יותר בנוח את טיפה פחות טובה (אפילו קצת רע) אולי חברה שלך יצרה לעצמה אישיות מסובכת מידי ואיתך היא מרגישה כמו שהיא אבל כשהיא עם אנשים אחרים היא חוזרת לדמות\אישיות שהיא הכינה ומתנהגת כמו פיקמי כי היא רוצה שאנשים יאהבו אותה (כל מה שכתבתי פה ראיתי בסדרה שאני לא זוכרת איך קוראים לה אז כל הזכויות שמורות ל- ?.)