4 תשובות
6 שנים זה סבבה ,
משיכה הגיונית לצאת איתם תלוי בגיל
שואל השאלה:
אני גם נמשכת לבנים שהם 13 שנים מעלי
אנונימית
תלוי בת כמה את. אם את בת 20, 6 שנים זה פער סביר. פער,של13 שנים זה כבר פער משמעותי וזה כבר לא בנים אלא גברים. הסיבת לזה הן רגשיות וקשורות לתפקוד הורי לקוי של האבה (או היעדרות שלו ) בגיל הילדות ובמערכת היחסי בין הרגליים בה לאמא בתא המשפחתי.
יא תני כיף