11 תשובות
או דוד אישיוז
לא בטוח כי דאדי אישיוז זה כזה 20+ שנים הבדל
שואל השאלה:
הבנתי שדדי אישיוז נובעים ממחסור בדמות אב אבל זה ממש לא נכון לגביי אני מאוד מחוברת לאבא שלי והוא היה ועדין נוכח מאוד בחיים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
לא מקרה ספציפי אבל אני ממש אעדיף שהוא יהיה גדול ממני. אני בת 16 וזה לא כזה חוקי לכרגע אבל גם קראשים מהטלויזיה ודברים כאלה אני רואה את זה בהרבה דברים
אנונימית
גם לי יש אבא וזה לא תמיד ככה ואני גם כמוך
זה פשוט לא טוב
שואל השאלה:
מותר מותר אבל כמה זה נוח בשבילו חחח. אל תשפטו אבל כשהייתי בת 14 היה לי קטע ממש בקטנה עם מישהו בן 19 ובאופן כללי אני לגמרי יכולה לפסול מישהו אם הוא בגיל שלי או גדול ממני רק בשנה
אנונימית
לא בהכרח, יכול להיות שאת נמשכת אליהם מסיבה אחרת
זה לא קשור
לפעמים זה נובע מדאדי אישיוז אבל לפעמים זה סתם משיכה שלך
אם הקשר שלך עם אבא שלך או הוא בעייתי אז כנראה שכן