15 תשובות
כל עוד זה דו צדדי אז שיהיה
זה בסדר
קצת לא חוקי
עוד שנתיים זה יהיה חוקי
טיילור האם זאת את
אני גם בת שש עשרה, ואני חושבת שבגיל הזה הפרש של שש שנים זה בעייתי. מה שכן, הרבה נערות נמשכות לגדולים יותר מאשר לצעירים
שואל השאלה:
^^ כן זו טיילור, מחפשת חלופי לבן זיני
אנונימית
אם את תיהי בזוגיות עם מישהו בן 22 זה יהיה רע,אבל זה שאת נמשכת לגדולים זה הגיוני
לדעתי לפחות.
כיף לך, אצלי זה הפוך.
אנונימית
זה לגיטימי לגמרי.
אבל חשוב מאוד לידע את ההורים,ושהצד השני ידע על המצב,כדי לחכות עוד שנתיים עד שתהיי חוקית.. כך תוכלו באמת להיות ביחד בלי לפחד..
ושוב במידה ואת בקשר כזה רצוי לספר להורים,רק כדי שידעו.
מקווה שעזרתי❤
לא, זה בסדר תעשי חיים נשמה
אנונימי
את יכולה. חכי אולי לגיל 17
אני יכולה להבין, יש בנות שנמשכות לבנים גדולים כי הן לא רוצות משחקים ויש בנים שהם לא מספיק בוגרים בישיבלכן כי הן בוגרות יחסית לגיל שלהן
אבל בעוד כמה שנים זה יהיה יותר נורמלי
כיאלו אם תיהיי בת 18 ותיצאי עם מישהו בן 22 זה יראה יותר טוב
זה עוד בסדר, אני נמשכת לבני 35+
אנונימית